کد خبر : 1322619 | 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:40 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم هر تیمی قوی تر است قهرمان لیگ شود

اسدی: دوست دارم تراکتور قهرمان آسیا شود

کاپیتان گسترش فولاد می‌گوید اصلا دوست ندارند در سرنوشت قهرمانی یک تیم تاثیرگذار باشند و فقط روی کار خودشان تمرکز کرده‌اند.

اسدی: دوست دارم تراکتور قهرمان آسیا شود

مرتضی اسدی درباره برنامه‌شان برای بازی حساس با پرسپولیس به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما از امروز برای بازی با پرسپولیس تمریناتمان را به صورت جدی استارت زدیم، یک برنامه وزنه داشتیم که بدن بچه‌ها در سطح خوبی قرار گیرد، ما هر هفته یک روزش را به سالن وزنه می‌رویم. این بازی حساس است و ما از طرف جدولی باید بتوانیم جایگاهمان را حفظ و بهتر کنیم. پرسپولیس هم برای قهرمانی می‌جنگد و در تکاپو است که نتیجه لازم را بگیرد. ما می‌دانیم که این تیم فوتبال را خوب بازی می‌کند امیدوارم هر تیمی که قوی‌تر است و شانس نصیبش می‌شود بتواند قهرمان شود اما به غیر از این هفته یک هفته دیگر هم مانده و هفته پایانی هم می‌تواند سرنوشت‌ساز  شود. ما هم باید نتایجی در خور باشگاه فولاد بگیریم.


وی در پاسخ به این سوال که می‌توانند در دو بازی آینده 6 امتیاز بگیرند و جایگاهشان را در جدول بهتر کنند یا خیر اینگونه توضیح می‌دهد: این هفته که با پرسپولیس و هفته آخر با فولادخوزستان بازی داریم هدفگذاری باشگاه این بود که جزو 8 تیم بالای جدول باشیم. البته می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها عمل کنیم ولی در یک برهه‌هایی نیاز بود امتیاز بگیریم که به خاطر یکسری کمبودها این اتفاق نیفتاد. باشگاه برای فصل دارد برنامه‌ریزی می‌کند، امیدوارم تیم بهتری ببندیم و بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.


اسدی که سابقه حضور در تراکتورسازی تبریز گفت در مورد صعود و درخشش این تیم در آسیا افزود: هم تراکتور و هم ذوب‌آهن افتخارآفرینی کردند.  به هر حال تراکتور سال اولی است که صعود می‌کند و به بچه‌ها و مدیریت این تیم خسته نباشید می‌گویم. به هر حال افتخاری بود که نصیب فوتبال آذربایجان شد امیدوارم مراحل بعدی را با پشت کار و موفقیت پشت سر بگذارند و در آخر هم قهرمان آسیا شوند. تراکتورسازی نفرات و کادرفنی خوبی دارد که می‌تواند از آنها بهره برد و موفق شود.

دیدگاه‌ها