کد خبر : 1324852 | 22 اردیبهشت 1395 ساعت 19:22 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

درس بزرگ ویسی از تجربه ذوب آهن

ویسی و شاگردانش 90 دقیقه سخت و هیجان انگیز را کنار هواداران پرشور خوزستانی را در انتظار خواهند داشت.

درس بزرگ ویسی از تجربه ذوب آهن

به گزارش"ورزش سه"، عبداله ویسی خوب می داند که بازیکنان جوان و کم تجربه تیمش، ممکن است در خواب قهرمانی لیگ، جام را در روز آخر تقدیم پرسپولیس کنند. اتفاقی که برای ذوب آهن در لیگ هشتم افتاد و در روز آخر با باخت مقابل فولاد، جام را به استقلال دادند‌.پس از آن منصور ابراهیم زاده مربی ذوب آهن گفت که بازیکنانش در طول روزهای قبل از بازی بیشتر به فکر خیال بافی و برنامه چیدن برای مراسم اهدای جام بودند.

ویسی می داند که شاگردانش اگر از لحاظ روحی آماده این بازی نباشند، هر اتفاق غیرمترقبه ای ممکن می شود. اگر ذوب آهن گل اول را بزند، هیجان و احساساتی که ممکن است تحت تاثیر هواداران اهوازی، در بازیکنان استقلال ایجاد شود، گل زدن را بسیار سخت کند. این اتفاق برای بایرلورکوزن با سرمربیگری کریستف دام افتاد و آنها در روز آخر با دریافت اولین گل از حریف آسانش، به هم ریخت و با باخت جام را دو دستی تقدیم بایرن مونیخ کرد‌.

بازیکنان استقلال خوزستان خوب می دانند که در زندگی شاید یک بار فرصت این گونه قهرمان شدن برای شان بوجود آید.از دست دادن آن حسرت بزرگی بر دل آنها خواهد گذاشت. پس برای قهرمانی آنها تا دقیقه نود خواهند جنگید.

دیدگاه‌ها