کد خبر : 1325178 | 24 اردیبهشت 1395 ساعت 11:16 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

برترین های فصل لالیگا از نگاه خوانندگان مارکا

شب گذشته، روزنامه مارکا با همکاری فیس بوک مراسمی برای انتخاب بهترین های فصل لالیگا برگزار کردند که طی آن رونالدو به عنوان بهترین بازیکن و سیمئونه به عنوان بهترین مربی انتخاب شدند.

برترین های فصل لالیگا از نگاه خوانندگان مارکا


به گزارش "ورزش سه"، مارکا به همکاری فیس بوک این مراسم را برگزار کرد و حدود 1 میلیون و 200 هزار نفر در رای گیری این مراسم در فیس بوک شرکت کرده بودند.
رونالدو، لوئیس سوارز و مسی نامزد دریافت بار ارزش ترین بازیکن فصل و بهترین مهاجم فصل بودند که ستاره پرتغالی که 33 گل برای تیمش در این فصل به ثمر رسانده هر دو عنوان را بدست آورد. کیلور ناواس، گلر رئال مادرید نیز توانست عنوان بهترین گلر فصل را در رقابت با کلودیو براوو و یان اوبلاک تصاحب کند.

 


مارسلو، مدافع رئال مادرید نیز در رقابت با پیکه و گودین توانست عنوان برترین مدافع فصل را از آن خود کند. لوکا مودریچ نیز در رقابت با سرجیو بوسکتس و آندرس اینیستا، به عنوان بهترین هافبک فصل انتخاب شد.
همچنین بهترین گل فصل نیز به نام یک مادریدی دیگر خورد.  گل استثنایی خامس رودریگس مقابل رئال بتیس از سوی خوانندگان مارکا به عنوان بهترین گل فصل انتخاب شد. دیگر رقبای او گل دیدنی نیمار مقابل ویارئال و گل استثنایی گریزمان مقابل رئال سوسیداد بود.تنها عنوانی که رئالی ها موفق به کسب آن نشدند، عنوان بهترین مربی فصل بود که دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو موفق به کسب آن شد.

دیدگاه‌ها