کد خبر : 1325571 | 25 اردیبهشت 1395 ساعت 12:03 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

رضایت وزیر از قهرمانی خوزستان

گودرزی: دولتی‌ها قهرمان نشدند، ما سلامتیم !

وزیر ورزش و جوانان می گوید: با وجود همه محدودیتهای مالی، اعتبارات مورد نیاز تیم های ورزشی به میزان قابل قبولی تامین شده اگرچه این مقدار هنوز کافی نیست و باید بیش از این به تیم های ورزشی توجه شود.

گودرزی: دولتی‌ها قهرمان نشدند، ما سلامتیم !

به گزارش "ورزش سه"، دکتر محمود گودرزی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور ، رییس فدراسیون فوتبال و اعضای تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: در سال 94 در حوزه ورزش قهرمانی، مدال ها نسبت به سال 93 دو برابر شد و تیم های ورزشی توانستند در رقابت های بین المللی و جهانی درخشش خوبی داشته باشند.


وی سال 94 را سالی پرافتخار برای فوتسال کشورمان توصیف کرد و با اشاره به افتخار آفرینی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: در بخش آقایان نیز تاکنون تیم ملی فوتسال توانسته است یازده بار کسب قهرمانی کند.


وی همچنین با اشاره به کسب کاپ اخلاق و بازی جوانمردانه از سوی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: خوشبختانه بازیکنان تیم ملی فوتسال دارای حاشیه نیستند و امیدوارم در رقابت های کلمبیا که در شهریور ماه برگزار خواهد شد بتوانند نتایج خوبی از خود برجای بگذارند.


وزیر ورزش همچنین با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: این انتخابات در دوره های گذشته با تنش همراه بود اما این بار بدون تنش و حاشیه برگزار شد که حکایت از درایت دولت تدبیر و امید دارد و گویای این حقیقت است که دولت توانست بر حاشیه ها غلبه کند و در فضای دموکراتیک و به دور از حاشیه انتخابات را برگزار نماید.


گودرزی با اشاره به مسابقات هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران و ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان برای کسب عنوان قهرمانی پانزدهمین دوره این مسابقات، خاطر نشان کرد: ما در 3 شهر بزرگ تهران، اهواز و قم شاهد برگزاری مسابقات بزرگی بودیم که جمعیت قابل توجهی نیز در ورزشگاه‌ها حضور داشتند. حتی خود بنده نیز در استادیوم آزادی بودم و جمعیت بسیار زیادی بالاتر از 100 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند اما فضا یک فضای فرهنگی و اخلاقی بود و هیچ اتفاق ناگواری رخ نداد.
 
وی ادامه داد: با وجود شائبه‌هایی که در مورد پرسپولیس و استقلال به دلیل دولتی بودنشان وجود داشت اما این تیم استقلال خوزستان بود که قهرمان شد و این گواه این مطلب است که فوتبال ما در وضعیت سالمی قرار دارد.

دیدگاه‌ها