کد خبر : 1325854 | 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:37 | 67.7K بازدید | 12 دیدگاه

هدایتی :انتظار بی احترامی ندارم

در خبر ها آمده بود حسین هدایتی نیت خرید مجموعه فولاد خوزستان و هم چنین این تیم را با مبلغی بالغ بر هزار و هشتاد میلیارد تومان دارد!

به گزارش "ورزش سه"، وی در توضیحی در مورد انتشار این خبر گفت: هدف ما خرید سهام کارخانه گروه ملی صنعتی فولاد ایران است نه مجموعه فولاد خوزستان و تیم فوتبال این مجموعه. در این باره هیچ چیز قطعی نشده است  و آمار و ارقامی هم که به میان آمده است صحت دارد. گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم تیم فولاد را زیر نظر ندارد.


هدایتی با ابراز تاسف از فرهنگ حاکم بر فوتبال ایران و هم چنین رفتار طرفداران در فضای مجازی گفت: من با اینکه طرفدار پرسپولیس هستم و همواره از روی دوست داشتن و بدون هیچ منت و درخواستی به تیم پرسپولیس کمک کرده ام اما به همه تیم ها و طرفداران آن احترام گذاشته ام حتی تیم استقلال و طرفدارانش و کمکی هم از دستم برآمده است دریغ نکرده ام که اینجا جای گفتنش نیست و اصلا راضی به طرحش هم نیستم. طبیعی است که انتظار بی احترامی از هیچ تیمی و طرفدارش هم نداشته باشم حتی در فضای مجازی. وقتی برای مرحوم ناصر حجازی و غلامحسین مظلومی  مشکلات بیماری پیش آمد وظیفه خود دیدم که به عنوان یک شهروند بر سر بالین آنها حاضر شوم و جویای احوالشان شوم. ما با خیلی از پیشکسوتان استقلال رابطه دارم و با آنها دوست هستم. در وهله اول همه ما ایرانی هستیم و باید در سایه احترام با هم برخورد کنیم و فوتبال نباید دلیلی شود که هر چه دلمان می خواهد بهم بگوئیم. کمک من در فوتبال فقط به پرسپولیس نبوده. به خیلی از تیم ها کمک کرده ام اما سخت است که هم کمک کنم و هم توهین بشنوم.


گفتند و نوشتند ما چند روز در تبریز بودم و این کار را کردیم و آن کار کردیم. در صورتی که من کمتر از چهار ساعت در تبریز بودم و خیلی از این حرف هایی هم که زده شد اصلا صحت نداشته. من پرسپولیس را دوست دارم و به پرسپولیس کمک می کنم. این که نباید اشکالی داشته باشد.


خلاصه اینکه خیلی از رفتارهایی که امروز من در فوتبال می بینم آزار دهنده است و این برای من سخت است که نیتم کمک است .همان طور که گفتم نه فقط به پرسپولیس بلکه به خیلی از تیم ها هم کمک کرده ام اما روا نیست که بی احترامی  ببینم! در بخش خصوصی ما تنها تیمی بودیم که وقتی وارد شدیم و بعد از آن خودمان تصمیم گرفتیم که دیگر تیمداری نکنیم حتی یک ریال بدهی باقی نگذاشتیم و حتی مبلغی نیز ودیعه در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دادیم که هر کس در آینده ادعایی داشت مطالبه اش پرداخت شود.


مالک سابق باشگاه استیل آذین که از توهین در فضای مجازی بیشتر از قهرمان نشدن پرسپولیس ناراحت بود حاضر نشد در مورد دیگر مسایل حرفی بزند و تعجب می کرد که در فوتبال حرفه ای سرمایه گذار بخش خصوصی مورد احترام است اما اینجا مورد بی احترامی قرار می گیرد...

دیدگاه‌ها