کد خبر : 1326723 | 29 اردیبهشت 1395 ساعت 18:33 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

تاتا مارتینو در مصاحبه با ESPN

دوست دارم اتلتیکو فاتح لیگ قهرمانان شود

سرمربی تیم ملی آرژانتین از تمایلش برای قهرمان شدن اتلتیکو در لیگ قهرمانان سخن گفت.

دوست دارم اتلتیکو فاتح لیگ قهرمانان شود

ه گزارش "ورزش سه"، 8 خرداد در سن سیروی میلان، تیم های رئال مادرید و اتلتیکو، فینال لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. این دو تیم سال 2014 نیز در لیسبون فینال این رقابت ها را برگزار کرده بودند که در نهایت رئال 4-1 پیروز شد؛ در حالیکه تا دقیقه 93 با یک گل عقب بود اما به لطف گل سرخیو راموس کار را به تساوی کشاند.

 

1108255

 

مارتینو، سرمربی سابق بارسلونا و فعلی تیم ملی آرژانتین دوست دارد اتلتیکو فاتح این بازی شود. علاوه بر سیمئونه، مربی روخی بلانکوس ها که آرژانتینی است، 4 بازیکن آرژانتینی به نام های آگوستو، کوره آ، ویه تو و کرانویتر نیز در اتلتی بازی می کنند.

 

تاتا مارتینو در مورد فینال لیگ قهرمانان به ESPN گفت:" نمی دانم چه تیمی قهرمان خواهد شد ولی بخاطر سیمئونه دوست دارم اتلتیکو، رئال را شکست داده و قهرمان شود. اتلتیکو همانجوری بازی می کند که سیمئونه زمان فوتبالش بازی می کرد. تیم سیمئونه تیمی جنگنده و سختکوش است که بازیکنانش در تمام نقاط زمین با تمرکز بالا و مطمئن بازی می کنند. اتلتیکو مدت هاست که زیر نظر سیمئونه بدین شکل در میادین ظاهر می شود و حفظ چنین سبکی به مدت طولانی واقعا کار سختی است که سیمئونه در آن موفق شده است."

دیدگاه‌ها