کد خبر : 1326913 | 30 اردیبهشت 1395 ساعت 14:01 | 102.6K بازدید | 0 دیدگاه

پایان عصر ملی خسرو حیدری

به نظر می رسد دوران حضور خسرو حیدری در تیم ملی به سر آمده و دیگر باید شاهد حضور بازیکنان جوان تر در جناح راست خط دفاعی تیم ملی باشیم. بازیکنانی چون وریا غفوری، رامین رضائیان و دانیال ماهینی.

پایان عصر ملی خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، البته دعوت  نشدن خسرو حیدری به اردوی های اخیر تیم ملی به معنی نفی ارزش های فنی این بازیکن خوب و با اخلاق نیست و البته دعوت نشدن وی هم طبیعی بوده به این خاطر که آسیب دیدگی های پی در پی مانع از حضور پر رنگش در ترکیب استقلال شده بود.


اما کی روش به طور جدی جوان سازی تیم ملی را آغاز کرده و همان طور که وعده داده بود بعد از جام ملت های آسیا با فراخوانی جواد به حضور در کادر فنی تیم ملی نشان داد به دنبال تغییر نسل تیم ملی است. هر چند جواد که علاقه به بازی داشت پیشنهاد مربیگری وی را به طور موقت رد کرد!


این از حرفه ای گری و البته منطق گرایی کی روش است که تیم ملی را به یکباره جوان نکرد و می کوشد که رفته رفته این کار را انجام دهد اما به نظر می رسد دیگر کار برای بازیکنانی چون خسرو حیدری سخت شده است و جایگاه وی در اختیار دیگر بازیکنان حاضر در اردوی تیم ملی قرار می گیرد.


رامین رضائیان به راحتی راضی به از دست دادن جایگاه خود در جناح راست خط دفاعی تیم ملی نمی شود. بی شک وریا هم بعد از پشت شر گذاشتن یک فصل تلخ با سپاهان اتفاقات بد این فصل را فراموش کرده و به دنبال شروع تازه با تیم ملی و کی روش است و نیاز به اشاره نیست که دانیال ماهینی جوان هم سرشار از انگیزه است و همه کار خواهد کرد تا نگاه کی روش را به خود جلب کند. مدافعی که توامان در دفاع  و حمله است و کمتر دیده شده دریبل بخورد و پرتاب ات های بلندی دارد.


می شود گفت خسرو حیدری به پایان عصر خود در تیم ملی رسیده است. بازیکنی که سانترهای دقیقش از جناح راست سازنده گل های متعددی بوده است. البته باید به گل های زیبای این بازیکن که از هر گاهی زده می شد اشاره کرد.

دیدگاه‌ها