کد خبر : 1329000 | 08 خرداد 1395 ساعت 14:57 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

مربی آلمانی در راه تیم ملی بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال می گوید در تلاش هستیم با حمایت کمیته بانوان فدراسیون بین المللی فوتبال و کمیته توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا از مربیان خارجی برای تیم های فوتبال پایه بانوان استفاده کنیم.

مربی آلمانی در راه تیم ملی بانوان

به گزارش "ورزشه سه"، در صورت تامین اعتبار لازم یک مربی آلمانی برای تیم ملی بانوان ایران استخدام می شود. الهه عرب عامری در این رابطه می گوید فعلا در انتظار تامین اعتبار به سر می بریم تا بتوانیم در این رابطه تصمیم گیری کنیم.  در حال حاضر باید بگویم مذاکرات اولیه را با مربی آلمانی مورد نظرمان انجام دادیم.

 

 

او درباره حضور مربیان خارجی برای تیم های پایه بانوان نیز گفت: در تلاش هستیم با حمایت کمیته بانوان فدراسیون بین المللی فوتبال و کمیته توسعه کنفدراسیون فوتبال آسیا از مربیان خارجی برای تیم های فوتبال پایه بانوان استفاده کنیم.

 


عرب عامری گفت: در صورت موافقت با این ایده، مربیان خارجی به صورت سه ماهه و شش ماهه و رایگان در تیم های فوتبال پایه بانوان به کار گرفته می شوند. با توجه به رشد فوتسال و فوتبال زنان در ایران، خواستار کمک نهاد بین المللی فوتبال جهان و آسیا در جذب مربی خارجی برای تقویت تیم های پایه کشورمان هستیم.

دیدگاه‌ها