کد خبر : 1329719 | 10 خرداد 1395 ساعت 15:17 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

با شکست ژاپن و فرانسه؛

توکیو بر وفق مراد والیبال ایران

رقبای مستقیم والیبال ایران در راه المپیک با نتیجه های دور از ذهنی رو به رو شده اند که در مهمترین بازی شکست ژاپن مقابل چین شرایط را به سود ایران تغییر داد.

توکیو بر وفق مراد والیبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم مسابقات والیبال انتخابی المپیک ریو در توکیو با بهترین نتایج ممکن برای ایران رقم خورد. چین در دیداری ناباورانه با نتیجه 3 بر صفر ژاپن را مقابل چشمان تماشاگران خودی شکست داد تا تمام فرمول های آنها برای المپیکی شدن بر هم بخورد. برنامه ریزی ژاپن این طور بود که با دو بازی آسان و برد احتمالی مقابل چین و ونزوئلا با روحیه ای مناسب به مصاف لهستان برود اما باخت مقابل چین تمام این معادلات را بر هم ریخت چرا که هم میزبان شانسش برای المپیکی شدن کمتر شد و هم چین حالا به جمع مدعیان اضافه شده است.

 


با این اتفاقات تمام تیم های آسیایی حداقل یک شکست را در کارنامه خود دارند و فقط ایران توانسته است بدون شکست دو بازی اول را پشت سر بگذارد. ایران در دو جبهه در این مسابقات خواهد جنگید، اول در جدال مستقیم با تیم های آسیایی و بعد رقبایی از سایر قاره که اولی جایگاه ایران در بین هم قاره های و دومی در جدول کلی مسابقات مشخص می کند.

 


در هر صورت شکست چین، ژاپن و استرالیا در دو روز گذشته اوضاع را بسیار مناسب تر از همیشه برای ایران کرده است و حالا تمام سرنوشت صعود به المپیک در دستان شاگردان لوزانو قرار دارد. تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی خود باید روز سه شنبه از ساعت 11:10 به مصاف فرانسه برود.

دیدگاه‌ها