کد خبر : 1330236 | 12 خرداد 1395 ساعت 11:13 | 16.1K بازدید | 2 دیدگاه

واکاوی یک اتفاق تلخ...

کاظمی مجوز انتقال پاس را امضاء نکرده بود!

در روزهایی که پاس تهران در شرف انتقال به همدان بود هیچ کس خوشحال نبود حتی مردمی که در شهر همدان علاقمند به فوتبال بودند! مردمی که در آخرین بازی پاس در این فصل لیگ یک حضورشان در استادیوم آن قدر کمرنگ بود که گویی پاس در خارج از خانه بازی می کند!

کاظمی مجوز انتقال پاس را امضاء نکرده بود!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از شروط انتقال تیمی از شهری به شهر دیگر موافقت رئیس هیات فوتبال آن استان و موافقت اعضای کمیسیون ماده 5 اداره کل ورزش و جوانان استان است! در روزهایی که پاس قرار بود به همدان منتقل شود علی کاظمی، رئیس هیات فوتبال استان تهران پای برگه انتقال پاس تهران را امضاء نکرد!


گفته می شود حتی فشار مدیران بالا دستی هم وی را مجاب نکرد که پای برگه انتقال پاس تهران به همدان را امضاء کند و در نهایت فشارها تا جایی ادامه یافت که وی از کار برکنار شد و رئیس هیات فوتبال جدید با توصیه مدیران بالادستی نامه را امضاء کرد و پاس به همدان رفت! پاسی که امروز با شاهکاری که در اداره اش داشتند به لیگ 2 رفته است!


در حال حاضر بحث انتقال تیم نفت به یکی از شهرها مطرح است. گویی ملوان فوق بدهکار سفت و سخت به دنبال این تیم است و شورای شهر بوشهر هم نامه زده که نفت را می خواهد. شیرازی، رئیس هیات فوتبال استان تهران با این انتقال مخالف است! مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال استان برای اینکه خیال روسای هیات فوتبال استان ها را راحت کند و آنها را از فشار مدیران بالادستی نجات می خواهد طرح مصوبه ای را در جمع اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح کند. اینکه انتقال تیم ها از شهری به شهر دیگر ممنوع است و اگر تیمی توان تیمداری نداشته باشد همانند اروپا منحل و مجوز آن به بهترین تیم دسته پا ئین تر اعطاء می شود! بی آنکه تیم پائین تر متحمل هزینه شود.


به نظر می رسد این قانون خوب با رای اکثریت اعضای  هیئت ر ئیسه مصوب خواهد شد .

دیدگاه‌ها