کد خبر : 1331335 | 17 خرداد 1395 ساعت 10:47 | 8.1K بازدید | 2 دیدگاه

قوانین لیگ یک دست نخورد!

قوانین برگزاری لیگ یک دست نخورده باقی ماند و از آنجایی که رفته رفته به زمان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر و سپس لیگ یک نزدیک می شویم دور از ذهن است آئین نامه برگزاری رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دست نخورده باقی بماند.

قوانین لیگ یک دست نخورد!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسید در جلسه اخیر هیات رئیسه سازمان لیگ برتر در خصوص افزایش سهمیه صعود تیم های دسته اولی به لیگ برتر و هم چنین ممنوعیت حضور بازیکنان خارجی در تیم های دسته اولی بحث و تبادل و نظر شود و حتی تصمیمات جدیدی گرفته شود اما در این باره اصلا صحبت نشد.


آنطور که از شواهد امر پیداست اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر بحث افزایش تعداد تیم های صعود کننده از دسته اول به لیگ برتر را بسته اند و اصلا دیگر نمی خواهند در مورد آن بازنگری ای داشته باشند.


با این اوصاف فصل آینده و در لیگ یک 18 تیمی دو تیم بالای جدول به لیگ برتر صعود می کنند و سه تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهند شد.


ضمن اینکه کاهش تیم های دسته اولی به 16 تیم منتفی است. امیر عابدینی از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ برتر در این باره می گوید:« طبق قوانین بین المللی تعداد تیم های دسته اولی باید بیشتر از تیم های لیگ برتری باشد و ما نمی توانیم به برابری تعداد تیم های حاضر در دسته اول و لیگ برتر فکر کنیم.»
هم چنین حضور بازیکنان خارجی در تیم های دسته اولی ممنوع است.

 

دیدگاه‌ها