کد خبر : 1336587 | 06 تیر 1395 ساعت 14:37 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمرینات ویژه بیرالوند و استراحت طاهریان

تمرین نوبت صبح وزنه‌برداران جوان برگزار شد

وزنه‌برداران جوان کشورمان تمرین نوبت صبح خود را برای حضور در مسابقات جهانی برگزار کردند.

تمرین نوبت صبح وزنه‌برداران جوان برگزار شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس ،رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان جهان در حالی از روز گذشته در تفلیس در حال برگزاری است که عصر امروز رضا طاهریان نخستین وزنه‌بردار ایران روی تخته می‌رود.

 

صبح امروز وزنه‌برداران کشورمان در سالن ونیو والیبال که سالن اختصاصی تمرینات مسابقات است، به تمرین پرداختند. در تمرینات امروز که از ساعت 11 به وقت محلی آغاز شد و 2 ساعت به طول انجامید، علیرضا طاهریان به دلیل اینکه عصر امروز روی تخته می‌رود به استراحت پرداخت و تنها نظاره گر تمرینات سایر وزنه‌برداران بود.

 

رضا بیرالوند، وزنه‌بردار دسته 94 کیلوگرم امروز تنها وزنه‌برداری بود که سنگین کار کرد و مربیان روی تمرینات وی دقت و سخت‌گیری بیشتری انجام دادند. سایر نفرات تمرین تکنیکی و تاکتیکی داشتند.

 

در تمرینات امروز نفرات دسته سنگین‌وزن به ویژه امیرحسین فضلی، آمادگی خوبی داشتند و وزنه‌ها را به راحتی بالای سر می‌بردند.

 

تمرینات امروز حوالی ساعت یک به پایان رسید و وزنه‌برداران به هتل محل اقامت خود بازگشتند تا بعد از صرف ناهار و استراحت مهیای حضور در سالن رقابت‌ها برای تماشای مسابقات دسته 62 کیلوگرم و مصاف طاهریان با رقبا که ساعت 18 امروز به وقت محلی برگزار می‌شود، شوند.

 

دیدگاه‌ها