کد خبر : 1339645 | 19 تیر 1395 ساعت 16:52 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آبادان و یک سال حساس در لیگ برتر!

صنعت نفت آبادان نتوانسته خریدهای اسم و رسم داری نسبت به تیم های دیگر انجام بدهد و باید منتظر نتایج دست نشان با این تیم جنوبی بمانیم.

آبادان و یک سال حساس در لیگ برتر!

به گزارش"ورزش سه"؛ صنعت نفت آبادان در آخرین هفته بازی های لیگ با برد 2-1 برابر فجرسپاسی شیراز توانست مجوز حضور در لیگ برتر را بگیرد و بازهم برزیلی های ایران در لیگ برتر حضور داشته باشند.


نفتی های آبادان در نقل وانتقالات نسبت به دو تیم دیگر صعود کرده عملکرد بسیار ضعیف تری داشته اند و سعی کرده اند نیروهای فصل قبل را حفظ کنند.


برزیلی های ایران حکیم نصاری، فرشاد فرجی، حسین ساکی،مصطفی احمدی، عقیل اعتمادی و رشید آلبی را تا کنون به جمع خود اضافه کرده اند و البته شنیده میشود چند بازیکن دیگر از جمله یک بازیکن کره ای به این تیم اضافه خواهد شد و البته حنیف عمران زاده نیز ترجیح داد به دلایل شخصی قراردادش با نفتی ها را فسخ کند و راهی خونه به خونه شود.


از بازیکنان فصل پیش نیزحسین بغلانی، محمدزبیر نیک نفس، علی عبدالله زاده، میلاد جهانی، امیر زلیکانی، علیرضا پورمحمد، مجتبی ممشلی ،علی شادکام؛ حسن هوری در این تیم مانده اند.


نادر دست نشان کار سختی با نفت آبادان و تیمی که اکنون در دست دارد. مردم آبادان از تیمشان انتظار دارند نتیجه قابل قبولی داشته باشد و در لیگ برتر بماند. باید منتظر بمانیم و ببینیم صنعت نفت چه عملکردی در لیگ شانزدهم خواهد داشت.


مازندران میزبان نفتی های آبادان در اردوی اول بود و قرار است امروز با فولاد خوزستان یک دیدار دوستانه برگزار کنند.

دیدگاه‌ها