کد خبر : 1341753 | 28 تیر 1395 ساعت 12:36 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار با ناگویا ژاپن بازی مرگ و زندگی است

شمسایی: هنوز یکسری مشکل داریم

سرمربی - بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی از بازی این تیم مقابل ناگویا ژاپن در جام باشگاه‌های آسیا به عنوان دیدار مرگ و زندگی یاد کرد و گفت: امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستیم برسیم.

شمسایی: هنوز یکسری مشکل داریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل مهر، وحید شمسایی بعد از پیروزی تیم فوتسال تاسیسات دریایی مقابل المیادین لبنان و صعود این تیم به عنوان صدرنشین گروه دوم به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، گفت: در این دوره از مسابقات نسبت به سالهای گذشته، پیشرفت بازی‌ها بیشتر شده است و همه تیم‌ها اصول حمله و دفاع را رعایت کرده اند. معتقدم بازی به بازی حکم یک فینال را دارد.

 

وی با اشاره به رویارویی تاسیسات با ناگویا ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی، تاکید کرد: حالا ما به بازی همیشگی ایران و ژاپن خورده ایم و یک تیم خوب باید در مرحله یک چهارم حذف شود. تمام تدابیر لازم برای این بازی اندیشیده شده است.

 

سرمربی - بازیکن تاسیسات خاطرنشان کرد: البته محمد زارعی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان مشکلی ندارند. برای لحظه لحظه بازی فردا با ناگویا ژاپن که حکم مرگ و زندگی را دارد، برنامه داریم.

 

شمسایی در پایان با بیان اینکه تیمش باید برنده بازی با ناگویا ژاپن باشد، گفت: تا الان ۱۰ گل زده‌ایم و پنج گل خورده‌ایم. هنوز یکسری مشکلاتی داریم که روز به روز بهتر می‌شویم. امیدوارم به آنچه که شایسته‌اش هستیم برسیم.

دیدگاه‌ها