کد خبر : 1343143 | 02 مرداد 1395 ساعت 19:26 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

اسکولز: پوگبا 100 میلیون پوند نمی ارزد

پل اسکولز، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، مخالف پرداخت 100 میلیون پوند برای جذب پل پوگبا است.

اسکولز: پوگبا 100 میلیون پوند نمی ارزد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در مذاکراتی فشرده با یوونتوس برای جذب پل پوگبا حاضر شده برای جذب این بازیکن 100 میلیون پوند بپردازد؛ در حالیکه 4 سال پیش پوگبا از یونایتد به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس رفته بود. پوگبا گزینه اول مورینیو برای تقویت خط میانی شیاطین سرخ است.

 

1097200

 

پل اسکولز که برای شرکت در یک تورنمنت فوتسال در هندوستان به سر می برد در همین رابطه گفت:" پوگبا بازیکن بسیار با استعداد اما کم سن و سالی بود، من در تمرینات می دیدم که او چقدر خوب است. پوگبا شاید یک یا دو بار برای تیم اصلی منچستریونایتد بازی کرد، اما تا آن جایی که می دانم، او با وجود سن کمی که داشت، برای تمدید قرارداد پول زیادی از باشگاه تقاضا کرده بود. این پول را به عنوان بازیکنی تقاضا کرده بود که حتی در تیم اصلی تجربه بازی نداشت.

 

در چند سال اخیر او پیشرفت زیادی کرده است با این حال، او باید ثابت کند که ارزش 100 میلیون پوند را دارد. شخصاً فکر نمی کنم که او ارزش این همه پول را داشته باشد. با پرداخت چنین پولی، شما انتظار کسی را دارید که هر فصل 50 گل را به ثمر برساند، کسی همچون کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی. پوگبا هنوز به هیچ وجه ارزش چنین پولی را ندارد."

دیدگاه‌ها