کد خبر : 1343813 | 04 مرداد 1395 ساعت 18:14 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی و اورتون به دنبال کولیبالی

کالیدو کولیبالی، مدافع تنومند ناپولی قصد دارد تا در این تابستان ناپولی را ترک کند. از لیگ برتر به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده است.

چلسی و اورتون به دنبال کولیبالی

به گزارش "ورزش سه"، از چلسی و اورتون به نام اصلی‌ترین مشتریان خرید این مدافع 25 ساله یاد می‌شود البته هفته گذشته اخباری مبنی بر تمایل آرسن ونگر هم برای خرید کولیبالی با پیشنهاد 45 میلیون یورویی منتشر شده بود.

 

برونو ساتین، مدیر برنامه‌های این مدافع سنگالی فاش کرد که خود کولیبالی هم علاقمند است که ناپولی را به مقصد باشگاه بزرگ‌تری ترک کند و احتمالا یکی از دو تیم چلسی و اورتون، مقصد آینده این مدافع جوان خواهند بود.

 

ساتین افزود: ما طی روزهای گذشته در مورد تمدید قرارداد با باشگاه مذاکره کردیم اما توافقی میان ما حاصل نشد و به همین دلیل فکر نمی‌کنم کولیبالی در این تیم باقی بماند.

 

 

1129032

 

ما به باشگاه در روند کیفیت بازی کولیبالی توضیح دادیم و از آنها خواستیم که منافع او را در نظر بگیرند.

 

ساتین در انتها گفت: پارسال ناپولی قصد فروش او را داشت ولی پیشرفت او طی یک سال اخیر فوق‌العاده بوده است و کالیدو موفق شد توانایی‌های خود را به منحصه ظهور بکشاند.

 

وی در نهایت با زدن طعنه ای به انتقال احتمالی ایگواین به یوونتوس گفت: هواداران بدانند که کولیبالی هرگز به یوونتوس نخواهد رفت ما احتمال مهاجرت او به انگلیس وجود دارد.

دیدگاه‌ها