کد خبر : 1344027 | 05 مرداد 1395 ساعت 11:18 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

عده ای می خواهند رابطه مان را خراب کنند

کمالوند: معرفت‌مان را به تراکتور نشان دادیم

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد از شرایط تیمش قبل از بازی با پیکان رضایت دارد.

کمالوند: معرفت‌مان را به تراکتور نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم گسترش فولاد فردا در نخستین بازی فصل خود به مصاف پیکان تهران خواهد رفت. فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد قبل از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و توضیحاتی را درباره تیمش ارائه کرد.


75 درصد آماده ایم
75 درصد آماده هستیم و 25 درصد باقی مانده و اگر بخواهیم به آمادگی صددرصد برسیم که البته امری دور از دسترس است باید در طول فصل به آن رسید. امسال قبل از آغاز فصل تمرینات خوبی داشتیم و سه بازی خوب را هم در ترکیه برگزار کردیم که یکی از آنها بازی با فنرباغچه بود که انگیزه بازیکنان ما برای تیم حریف باورش هم سخت بود.


از شرایط راضی ام
پس از بازگشت از ترکیه در تورنمنت بابل شرکت کردیم و به یک هماهنگی نسبی رسیده‌ایم. البته تغییرات عمده‌ای داشتیم که 8 بازیکن جدید به ما اضافه شده و زمان می‌برد تا هماهنگ شویم اما به طور کل از شرایط راضی هستیم.


خرید های خوبی داشتیم
از یارگیری‌مان راضی هستم. شاید یکی دو بازیکن به خاطر مبلغ بالا جذب نشده‌اند اما نسبت به بودجه‌ای که داشتیم خوب یارگیری کردیم. بودجه ما نسبت به استقلال و پرسپولیس و سپاهان متفاوت است. ما پارسال 9 میلیارد بودجه‌مان بود که امسال حدود 600-700 میلیون به ما اضافه شده اما نسبت به این بودجه خریدهای خوبی داشتیم و باید بگویم در دوران مربیگری‌ام در امر یارگیری هیچ سالی مثل امسال خوب عمل نکردیم.


بومی تر از سال قبل هستیم
در حال حاضر سه جای خالی داریم اما 15 فوتبالیست جذب کردیم که دو سه نفر چند پسته هستند و دستمان باز می‌شود. یکسری جوان خوب جذب کردیم و همانطور که پارسال شجاعیان را تحویل فوتبال دادیم امسال هم چراغعلی و ارجمندیان را داریم که ظرفیت‌های بزرگ شدن را دارند. ضمن اینکه پارسال 4 جوان بومی داشتیم اما امسال 9 بازیکن بومی داریم و یکسری بازیکن مثل حاتمی و ابراهیم‌زاده را هم به شهر خودشان بازگرداندیم و نسبت به سال قبل بومی‌تر هستیم.


می خواهیم اول تا سوم شویم
قرارداد پارسال‌مان در فوتبال ایران کم‌سابقه بود و ما رتبه‌ای به بازیکنان پول دادیم. امسال این رتبه را از هشتم به ششم آوردیم. با این حال به یکی از سکوهای اول تا سوم چشم داریم. از سوی دیگر فکر می‌کنم دو سه سال جوان تر شدیم هرچند که حضور بازیکنان با تجربه هم نیاز است تا جوان‌ها را راه بیندازند. برای بازی امشب همه بازیکنان از جمله خارجی‌ها را داریم و فقط یکسری از لحاظ آمادگی نسبت به سایرین عقب‌تر هستند.


به تراکتور همیشه کمک کردیم
یک تیم را در تاریخ فوتبال ایران بگویید که به اندازه ما به همشهری‌ اش کمک کرده باشد. پارسال در سخت‌ترین شرایط هر بازیکنی از جمله کیانی را خواستند دادیم. فکر می‌کنم یکسری مسائل با دقت و توجه بیشتری مطرح شود. اگر بنیان‌دیزل شرایط برگزاری بازی را داشت چرا در تاریخ لیگ برتر که سه بار میزبان تراکتورسازی بودیم حتی یکبار هم این دیدار در این ورزشگاه برگزار نشد. ما حتی خودمان هم تقاضای این کار را ندادیم.


شرایط بنیان دیزل مهیا نبود
این ورزشگاه 5 هزار نفر ظرفیت دارد اما تمرین تراکتور فقط 8 هزار نفر حاضر می‌شوند پس باید حرف معقولانه زد. اگر شرایط بازی در بنیان‌دیزل مهیا بود با کمال میل تراکتورسازی می‌آمد و بازی می‌کرد. ما دوستان خوبی در تراکتورسازی داریم. با آجرلو بیست سال رفیق هستم و با امیرخان هم رفاقت دیرینه‌ای دارم اما یکسری آدم‌ها دنبال تفرقه و گرفتن ماهی از آب گل‌آلود هستند. بنیان‌دیزل در بین سه کارخانه قرار دارد که قطعات هواپیما می‌سازد و اگر با حضور یکسری هوادار مشکلاتی به وجود می‌آمد حتی اجازه نمی‌دادند دیگر خودمان هم آنجا بازی کنیم.


می خواهند رابطه مان را خراب کنند
همیشه رابطه ما با تراکتور خوب بوده. به طور مثال امسال قبل از فصل با کرار و نوری به توافق هم رسیدیم اما وقتی تراکتور با آنها وارد مذاکره شد به خاطر این تیم عقب‌نشینی کردیم. دو تیم با هم همشهری و دوست هستیم اما یکسری آدم که این وسط هستند می‌خواهند رابطه را خراب کنند. ما اگر شرایط بازی داشتیم چطور بازی با پرسپولیس را در یادگار برگزار کردند و جالب اینکه در آن زمان گفتند کمالوند پرسپولیسی هست و مصاحبه نمی‌کند اما نگفتند که اگر حرفی بزنم بر ضد امنیت کشور صحبت کردم چون آن موضوع را شورای امنیت ملی ابلاغ  کرده بود و حتی امکان داشت من را به خاطر مسائل امنیتی دستگیر کنند.


مگر آقایی و کیانی را ندادیم؟

الان هم ورزشگاه باغشمال 30 هزار نفر گنجایش دارد اما اجازه برگزاری بازی نمی‌دهند چون حتما مصلحت نیست. چرا می‌خواهیم جلوی همه چیز بایستیم. ما قبلا نشان دادیم که با هم دوستیم و همیشه ه

م به تراکتور کمک کرده‌ایم. کدام آدم عاقل سعید آقایی بهترین مدافع چپ ایران و یا مهدی کیانی را در آن شرایط و با وجود اینکه باشگاه راضی نبود به حریفش می‌دهد.


معرفت مان را قبلا نشان دادیم
همه دوستیم اما مسائل را در چارچوب منطق ببینیم. درمورد زمین هم هیچ کدام از دوستان فشار نیاوردند و فقط آجرلو نامه زد و ما هم دلایل‌مان را گفتیم. ما معرفت‌مان را نشان داده‌ایم. حالا اگر برخی هر فکری می‌خواهند بکنند.


ای کاش یک ورزشگاه دیگر وجود داشت
ای کاش یک ورزشگاه دیگر در تبریز وجود داشت تا هر دو بازی رفت و برگشت‌مان با ماشین‌سازی در آنجا برگزار می‌شد چون مهم نتیجه نیست بلکه مهم آرامش مردم و لذت آنها از فوتبال است.

دیدگاه‌ها