کد خبر : 1347345 | 17 مرداد 1395 ساعت 10:48 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتظارها از گسترش، استرس مان را بالا برده

اکرامی: استقلال هم یک امتیاز گرفته است!

مدافع تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش در آینده شرایط خوبی پیدا می کند.

اکرامی: استقلال هم یک امتیاز گرفته است!

مصطفی اکرامی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در این مسابقه بابرنامه وارد زمین شدیم و می خواستیم برنامه های تاکتیکی مان را اجرا کنیم؛ عملکرد بدی هم نداشتیم اما متاسفانه در شروع نیمه دوم یک دقیقه نگذشته بود که توپ به عجیب ترین شکل ممکن وارد دروازه مان شد.


وی ادامه داد: بازیکن پرسپولیس می خواست توپ را به تیر دوم ارسال کند اما متاسفانه گل خوردیم. در تمام دورانی که فوتبال بازی می کنم، چنین گلی نخورده بودیم. با این حال امیدوارم در آینده جبران کنیم.


مدافع گسترش فولاد درباره نتایج ضعیفی که تیمش در 3 هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کرده، عنوان کرد: من فکر می کنم اصلی ترین دلیل این باشد که انتظارها از گسترش فولاد بالا رفته است. از اول فصل مدام می گویند گسترش امسال چنین و چنان می کند و این مسائل فشار را روی کادرفنی و بازیکنان زیاد کرده است. با این حال هنوز اتفاقی نیفتاده است. هنوز اول فصل است. شما می بینید استقلال با این همه هزینه اکنون یک امتیاز گرفته است. از سوی دیگر تیم ما هنوز به هماهنگی لازم دست پیدا نکرده و قطعا در آینده شرایط بهتری پیدا می کنیم.


اکرامی در بخش دیگری از صحبت هایش خاطرنشان کرد: فراز کمالوند از لحاظ تاکتیکی کارش را بلد است. از سوی دیگر بازیکنان توانمندی داریم. فکر می کنم یک ماه تعطیلی لیگ زمان خوبی است که بتوانیم ریکاوری کنیم و به شرایط خوب برسیم.


وی در پایان افزود: اگر یادتان باشد، سال گذشته نیز تیم ما تا اواسط فصل گل های زیادی به ثمر نرسانده بود. با این وجود کادرفنی قطعا ضعف ها را برطرف می کند و شرایط خوب می شود.

دیدگاه‌ها