کد خبر : 1352534 | 02 شهریور 1395 ساعت 20:11 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم مرفاوی شهرداری را 6تایی کرد

شاگردان صمد مرفاوی موفق شدند آبی پوشان اردبیل را با نتیجه 6 بر صفر شکست دهند.

تیم مرفاوی شهرداری را 6تایی کرد

به گزارش "ورزش سه"، صبای قم که از جمعه هفته گذشته اردوی آماده‌سازی در شهرستان‌های سرعین و نیر برپا کرده است، از ساعت 18 امروز در ورزشگاه تختی اردبیل در دیداری دوستانه مقابل آبی پوشان(شهرداری) اردبیل قرار گرفت تا بازیکنان این تیم از شرایط مسابقات دور نماند.


در این بازی که در سه نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار شد صبا توانست در دقیقه 7 روی سانتر عرفان بادی از روی ضربه آزاد و ضربه سر محمد بائوج‌رضایی به گل اول برسد؛ در نیمه دوم بازیکنان اصلی صا به میدان رفتند و در دقیقه 48 با پاس به بیرون کیوان امرایی و ضربه رضا عنایتی به گل دوم رسیدند؛ سه دقیقه بعد مجددا با پنالتی‌ای که امرایی گرفت عنایتی گل سوم صبا را به ثمر رساند و مجددا بائوج‌رضایی در دقیقه 56 روی پاس امرایی گل چهارم صبا را زد.


با آغاز نیمه سوم شاگردان مرفاوی مجددا نمایش هجومی خود را ادامه دادند و توانستند در دقیقه 67 با ضربه پشت محوطه مجید علیاری پنجمین گل را وارد دروازه آبی پوشان کنند؛ در ادامه صبا با ضربه چیپ تماشایی احمد حسن‌زاده در دقیقه 80 از فاصله 35 متری یک گل دیگر برای قمی‌ها زد تا این مسابقه با نتیجه 6 بر صفر به سود صبا خاتمه پیدا کند.


مرفاوی در بیشتر دقایق این دیدار تدارکاتی به بازیکنان اصلی خود استراحت داد.


در این مسابقه بیش از 300 تماشاگر اردبیلی در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق صمد مرفاوی، رضا عنایتی، قاسم دهنوی و هاشم بیک‌زاده پرداختند؛ کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبا نیز این بازی را از نزدیک می‌دید.


گفتنی است، نفت تهران هم در اردوی اردبیل تیم آبی پوشان(شهرداری) را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده بود.

دیدگاه‌ها