کد خبر : 1352538 | 02 شهریور 1395 ساعت 20:18 | 111.9K بازدید | 0 دیدگاه

احمدزاده نباید عصبانی می شد

برانکو: بازی در زمستان در تبریز سخت‌تر است

سرمربی پرسپولیس پس از بازی دوستانه مقابل هف سمنان إعلام کرد بازیکنان اوکراینی این تیم هفته به هفته آماده تر می شوند .

برانکو: بازی در زمستان در تبریز سخت‌تر است

 

به گزارش "ورزش سه"، او بعد از تساوی در این بازی دوستانه گفت:

 

این یک بازی دوستانه بود . هدفمان این بود به آنهایی که کمتر بازی رسیده ، فرصت بدهیم ، ضمن این که می خواستم واکنش بازیکنانم را به بازی پس از تمرینات سخت و بدون استراحت ببینم.

 

او از هف سمنان تعریف کرد و گفت : آنها استحقاق این نتیجه را داشتند و کار فنی در این تیم قابل لمس بود.

 

سرمربی قرمز پوشان درباره گلزنی بازیکن اوکراینی گفت : آنها آماده تر خواهند شد و این کاملا طبیعی است .عملکرد پریمیف خوب بود او مهاجم و گلزن است.

 

 

 

برانکو در پاسخ به سئوالی درباره سفر به شیراز گفت : در سفر شیراز به دیدار یکی از مهمترین آثار تاریخی جهان رفتیم و از دیدن سمبل  پرسپولیس ، شیر دوسر انرژی مضاعفی برای ادامه کار گرفتیم.

 

خبرنگاری به برانکو درباره درخواست قلعه نویی به انجام بازی رفت در تهران گفت : این مسئله به سازمان لیگ و باشگاه ربط دارد اما بازی در این فصل با زمستان متفاوت است و در فصل سرما حضور در تبریز سخت تر است . با این حال باشگاه در این باره تصمیم می گیرد.

 

ایوانکوویچ درباره احضار مسلمان به کمیته اخلاق گفت :من نمی دانم او برای چه احضار شده . ظاهرا علت اش یک مصاحبه است .اما اگر سوئ تفاهم بوده باید از او عذرخواهی شود .


برانکو در پاسخ به سئوالی درباره عصبانیت فرشاد احمدزاده هم گفت : او کمی مصدوم است و شاید دلیل ناراحتی اش این باشد.شاید هم به خاطر نتیجه که ١-١ شدیم .امابازیکن نباید بعضی وقت ها عصبانی بشود.

 

برانکو با تاکید بر اینکه با  بازی در تبریز مشکلی ندارد ، گفت: هر کم و کاستی ای که هست برای هر دو تیم خواهد بود .این یک دربی واقعی و پرتماشاچی است.

دیدگاه‌ها