کد خبر : 1355262 | 14 شهریور 1395 ساعت 16:26 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

در دیدار لاریجانی و مدال آوران المپیک چه گذشت؟

رییس مجلس شورای اسلامی در دیداری صمیمی از مدال آوران المپیکی تقدیر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسمی از المپیک ۲۰۱۶ تقدیر کرد. مجتبی عابدینی با وجود اینکه جزو مدال آوران المپیکی نبود اما به این جمع دعوت شد تا باعث دلخوری مجدد سایر ورزشکاران المپیکی شود. چالش نوع پاداش ورزشکاران المپیکی همچنان ادامه دارد و وزیر در آخرین اظهار نظر خود قاطعانه اعلام کرده است:"فقط عابدینی و سلیمی".


  لاریجانی در این مراسم گفت:« دورادور نظاره‌گر تلاش کاروان اعزامی به المپیک بودم و از تلاش انجام شده لذت بردم و البته شخصاً برای موفقیت شما دعا کردم. اهتزاز پرچم یک کشور در میدان بین المللی یک افتخار بزرگ است و موجب تقویت روحیه ملی می‌شود.»

 

1140353


او در ادامه گفت:« علت وجود انتظارات زیاد در بین مردم برای بدست آوردن مدال از سوی ورزشکاران و قهرمانان همین ریشه‌دار بودن جایگاه قهرمانی در بین ایرانیان است. با توجه به شرایط فعلی و البته رقابت تنگاتنگ ورزشکاران کشورهای مختلف در مسابقات المپیک، نتیجه به دست آمده خوب بود لذا نمایندگان مجلس شورای اسلامی قدردان زحمات‌تان هستند.»


لاریجانی هم با اشاره به مساله بهداد سلیمی گفت:« در صورتی که پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای کمک به ورزش قهرمانی و همگانی شود، حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا باید در حوزه ورزش سرمایه‌گذاری بیشتری انجام شود. قدر و ارزش بهداد سلیمی در بین مردم محفوظ است. البته در عرصه ورزش بانوان نیز افتخارآفرینی خوبی انجام شد که قابل تقدیر است. آینده درخشانی برای ورزشکاران ایرانی آرزومندم.»

دیدگاه‌ها