کد خبر : 1355506 | 15 شهریور 1395 ساعت 15:02 | 42.8K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی یا استراحت؟

شرایط خطرناک مصدومیت لیونل مسی

لئو مسی در جریان بازی مقابل تیم ملی اورگوئه دچار مصدومیت پوبیس در ناحیه لگن خاصره شد و به همین دلیل امروز در کلینیک باشگاه بارسلونا تحت آزمایشات دقیق قرار خواهد گرفت.

شرایط خطرناک مصدومیت لیونل مسی

 

به گزارش "ورزش سه"، "در ابتدای بازی با اروگوئه در ناحیه پوبیس کمی احساس درد کردم و هر چه از بازی گذشت درد من بیشتر شد. کنترل این مصدومیت آسان نیست و در انتهای بازی بسیار درد داشتم." اینها گفته های مسی در پایان بازی با اروگوئه بودند و به همین دلیل که او خیلی فوری به بارسلون بازگشت.

 

 

1140572

 

 

نوع مصدومیت مسی به گونه ای است که یا باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا با استراحت و گذشت زمان بهبودی حاصل شود. چنین مصدومیتی پیش از این برای بسیاری از بازیکنان بیلبائو رخ داده از جمله آندر هررا، دی مارکوس، آدوریس، آموره بیتا، اچبریا و گورپگی که همه مجبور به انجام عمل جراحی شدند.

 

ژابی آلونسو نیز سال 2013 به دلیل همین مصدومیت، جام کنفدراسیون ها را از دست داد و تحت جراحی قرار گرفت. البته رائول گونزالس در سال 98 ترجیح داد با این درد بسازد و جراحی نکند که به افت کیفی فاحش او در آن سال منجر شد یا بوسکتس در سال 2014 و سرخیو راموس در سال 2008 که آنها نیز ترجیح دادند با استراحت و بدون جراحی بر این مشکل غلبه کنند. حال باید دید مسی در این باره چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

دیدگاه‌ها