کد خبر : 1357882 | 24 شهریور 1395 ساعت 13:35 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها بچه نیستند که مغرور شوند

باقری: بردن استقلال گامی برای قهرمانی است

در حالی که تصور می شود با توجه به جایگاه دو تیم استقلال و پرسپولیس در جدول، سرخ‌ها دچار غرور برای تقابل با حریف شوند، کریم باقری تصور دیگری دارد.

باقری: بردن استقلال گامی برای قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد پرسپولیس در چند دیدار اخیر و در مقابل آن شرایط استقلال باعث شده تا شانس پیروزی شاگردان برانکو ایوانکوویچ بیش از حریف پیش بینی شود. با این حال کریم باقری، عضو ایرانی کادرفنی پرسپولیس در گفتگو با همشهری نظر دیگری دارد. صحبت های شماره 6 سابق سرخ‌ها که اکنون روی نیمکت این تیم حضور دارد را در ادامه پیرامون دربی خواهید خواند.


شانس بیشتر نسبت به استقلال؟


ما در تبریز بازی سختی داشتیم اما گرفتن یک امتیاز بد نبود.حالا خودمان را برای بازی با استقلال آماده می‌کنیم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. در فوتبال وقتی توپ وسط زمین قرار می‌گیرد هر دو تیم شانس یکسانی برای برد دارند و این اتفاقات است که نتیجه را تعیین می کند.نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم شانس دارند که برنده شوند. هر بازی شرایط خودش را دارد و سابقه این مسابقه نشان داده که چیزی را نمی‌توان پیش‌بینی کردند.هر دو تیم برای برد تلاش می کنند ولی نتیجه مشخص نیست.من نمی توانم نتیجه را پیش‌بینی کنم اما امیدوارم تیم ما برنده از زمین خارج شود.


غرور بازیکنان پرسپولیس؟


بازیکنان پرسپولیس بچه نیستند که مغرور شوند.ما به خوبی می دانیم که با چه تیمی بازی داریم و بازیمنان پرسپولیس هم می دانند که استقلال تیم بزرگی است.الان در فوتبال حریف آسان نداریم خصوصا اینکه باید با تیمی مثل استقلال بازی کنیم.


دلایل ناکامی استقلال؟


من نمی توانم در این مورد حرف بزنم چون نزدیک این تیم نیستم. به هر حال وقتی تیمی نتیجه دلخواه را نمی‌گیرد ممکن است در مقطعی با مشکل مواجه شود. با این حال اعتقاد دارم که استقلال تیم خوبی است و کادر فنی خوبی هم دارد.اگر به منصوریان زمان بدهند می تواند این تیم را درست کند.


استراتژی تهاجمی در دربی؟


در مورد تاکتیک تیم و اینگونه چیزها همه چیز جمعه مشخص خواهد شد ولی طبیعی است که ما دنبال برد باشیم و به چیزی غیر از برد فکر نمی کنیم.


شانس قهرمانی؟


تازه به هفته ششم رسیده ایم و حرف زدن از قهرمانی زود است.البته چنین مسابقاتی قطعا اهمیت خاص خودش را دارد و می تواند در راه قهرمانی مهم باشد.مطمئنا اگر استقلال را ببریم گام مهمی برداشتیم ولی اینطور نیست که از حالا بابت قهرمانی مطمئن باشیم. ما راه سختی داریم و فقط از هواداران دو تیم خواهش می کنند که رفتار جوانمردانه و حرفه ای داشته باشند تا بازی به حاشیه کشیده نشود.امیدوارم همه از دیدن این بازی لذت ببرند.

دیدگاه‌ها