کد خبر : 1359579 | 30 شهریور 1395 ساعت 18:01 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بازی جنجالی پرسپولیس - سپاهان

داور انگلیسی آپادانا را به آتش کشید! (عکس)

در تاریخ فوتبال 2 تیم پرسپولیس و سپاهان یکی دو اتفاق جنجالی صورت گرفته که اولین آنها اولین بازی 2 تیم در جام تخت جمشید بوده است.

به گزارش "ورزش سه به جز جنجال اولین بازی 2 تیم پرسپولیس و سپاهان، اتفاقات ویژه‌ای دیگری رخ داده است که  از آن جمله می‌توان به ماجرای نابینا شدن یک سرباز وظیفه در بازی 2 تیم در اصفهان، ماجرای آب‌های مسموم در اصفهان، ماجرای اخراج اشتباه و گرفتن پنالتی نادرست برای سپاهان توسط قهرمانی در دقیقه یک بازی، زدن گل قهرمانی پرسپولیس در دقیقه 97 و خسارت زدن عمومی به اتومبیل‌های خبرنگاران در بازی اردیبهشت 87 توسط تماشاگران اصفهانی و... اشاره کرد.


اما در بازی 2 تیم در 2 آبان 53 یک داور انگلیسی برای قضاوت بازی به تهران آمد و بازی 2 تیم را سوت زد که این بازی با اشتباهات او و کمکش هروس باغومیان  جنجالی شد.


البته پرسپولیس از حریف سرتر بود و 3-0 برنده شد اما سپاهانی‌ها و در رأس آنها محمد برزمهری کاپیتان گلرش به شدت اعتراض کردند.


آنها به گل پرسپولیس که به گمان آنها آفساید بود، اعتراض داشتند و البته پرسپولیسی‌ها هم خودشان جنجال را در بین خود آغاز کرده بودند. کلانی بعد از این که توسط راجرز در دقیقه 33 تعویض شده بود، اعتراض شدید داشت. به هر حال  پرسپولیس در حالی گل اول را زد که ناهماهنگی بین داور انگلیسی و مرحوم هروس باغومیان کمک او مشهود بود.


در ذیل این گزارش به گزارش این بازی در زمان برگزاری و اعتراض شدید اصفهانی‌ها در ورزشگاه آپادانا نگاه می‌کنیم جالب این که، بعد از این بازی دیگر هیچ گاه داور خارجی این بازی را سوت نزد!

 

1144443

 

1144444

 

 

دیدگاه‌ها