کد خبر : 1360965 | 05 مهر 1395 ساعت 12:35 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان: من ضد بنزما نیستم

آنتوان گریزمان،‌ مهاجم فرانسوی اتلتیکو مدعی شد که او "ضد بنزما" نیست و دوست دارد دوباره مهاجم رئال را در پیراهن تیم ملی فرانسه ببیند.

گریزمان: من ضد بنزما نیستم

به گزارش "ورزش سه"، بنزما به خاطر اتهام اخاذی از متیو والبوئنا، هم تیمی اش در تیم ملی فرانسه از یورو 2016 خط خورد و در این رقابت ها حضور نداشت. گریزمان که خود به خاطر حضور در یک باشگاه شبانه بین دو بازی مهم ، 13 ماه از همراهی تیم زیر 21 سال فرانسه محروم شده بود مدعی شد که این اتفاقات برای او درس مهمی شد ولی همچنان او نقطه مقابل بنزما نیست.

 

1145741

 


او گفت:" آنتی بنزما یعنی چه؟ هر کس شخصیت خودش را دارد. باید بدانیم چه زمانی فراموش کنیم. من خوش شانس هم بودم. اتفاقاتی که در تیم زیر 21 سال رخ داد من را عوض کرد. من 18 یا 19 سال داشتم. یه بچه بودم که به تازگی به دنیای حرفه ای فوتبال وارد شده بودم و فکر می‌کردم هر کار که دوست داشته باشم می‌توانم انجام دهم. ولی از اشتباهاتم درس گرفتم. هر کاری کردم که هم در خارج زمین و هم داخل آن تغییر کنم. در مورد پاتریس اورا نیز همینطور است. مردم فکر کردند که حضور همزمان من و او در تیم ممکن است دردسر ساز باشد ولی او کسی است که بیش از همه من را تشویق می‌کند."

 

دیدگاه‌ها