کد خبر : 1361826 | 09 مهر 1395 ساعت 09:20 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

فایده جام‌حذفی، کشف استعداد جوانترهاست

میثاقیان: «به داور گفتم فکر کن من اتومبیل هستم!»

سرمربی بادران گفت: «داور گفت که چون از خط رد شدی اخراجت می‌کنم، گفتم فکر کن یک اتومبیل هستم. چکار کردم که اخراجم کنی؟!»

میثاقیان: «به داور گفتم فکر کن من اتومبیل هستم!»

اکبر میثاقیان پس از پیروزی برابر پاراگ، در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" با بیان مطلب فوق، اظهار داشت: «معتقدم که داور در اخراج من عجله کرد. من در هیجان بازی اصلا خط را ندیدم. من هیچ وقت به علت توهین به داور از زمین اخراج نشده‌ام و این بار که داور گفت چون از خط رد شده‌ا‌ی اخراجت می‌کنم، برایم بسیار عجیب بود. در آخر هم ایشان اصرار کرد که باید اخراج شوی و من هم احترام گذاشتم و بیرون رفتم.»


وی با بیان اینکه با 50 درصد تیمش به مصاف پاراگ رفته، تاکید کرد: «در بازی حذفی فرقی ندارد با تیم پایین‌تر یا بالاتر بازی کنید؛ چون تیم‎ها به همان اندازه هم انگیزه بیشتری دارند. ما بچه‌های جوانمان را در این بازی گذاشتیم که بد نبودند. چون بعد از دو هفته بردیم و گل زدیم از بابت به گل رسیدن و پیروزی خوشحال شدیم. پاراگ هم انصافا تیم خیلی جوانی بود که تا آخر جلوی ما ایستاد.»

 


سرمربی بادران به بازی احتمالی پیش‌روی تیمش برابر سایپا در مرحله بعدی جام حذفی اشاره کرده و گفت: «بازی مرحله بعد که احتمالا با سایپا خواهد بود، بازی سختی است و این طبیعت جام حذفی است که هر بازی که جلوتر می‌روید، بازی سخت‌تری پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ چون تیم‌های قویتر در گردونه باقی می‌مانند. از آنجایی که اکثر بچه‌های ما در لیگ‌برتر بازی کرده‌اند، آن بازی، بازی خیلی خوبی خواهد شد؛ اما نمی‌گویم که می‌بریم یا می‌بازیم. ما خود را برای لیگ یک آماده کرده‌ایم و مالکین باشگاه دوست دارند که تیم مان تا جاهای خوبی در جام حذفی بالا بیاید.»

 


اکبر میثاقیان برگزاری جام حذفی را مجالی برای دیده شدن استعدادها دانست و تاکید کرد: «اگر تیم‌ها همه در جام حذفی باشند، جذابیتش بیشتر است. اگر مثلا همین تیم پاراگ نمی‌آمد، اول از همه برای خودشان بد بود. آنها تیم‌شان را محک زدند. بعد هم ما الان چند بازیکن جوان‌مان را بازی دادیم که خودشان را نشان دادند و شاید در بازی بعدی بتوانند فیکس بازی کنند؛ پس جام حذفی فایده زیادی دارد و به نظرم هر تیمی که نیامده، باید جریمه شود.»

 


وی از انجام بازی های آتی بادران در استادیوم کارگران واقع در اتوبان فتح خبر داد و یادآور شد: «بازی‌های ما، انشاالله من بعد در کارگران برگزار می‌شود. زمین راه‌آهن که قبلا بودیم، خیلی فشرده است و آن سال که هم خودم سرمربی راه‌آهن بودم، تیم‌های حریف خیلی فشرده، به هم چسبیده در مقابل‌مان می‌ایستادند که ما را در خانه خودمان دچار مشکل می‌کرد. ما مجبور بودیم به کناره‌ها برویم و فقط پاس بدهیم که تیم‌مان عصبی می‌شد و توپ لو می‌داد؛ اما کیفیت چمن کارگران خیلی خوب است و ما دیروز بازی خوبی هم کردیم.»

دیدگاه‌ها