کد خبر : 1362193 | 10 مهر 1395 ساعت 16:48 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی: نام جوانمردی در تاریخ ورزش ثبت شد

وزیر ورزش و جوانان در دیدار با دارنده دو مدال طلای پارالمپیک 2016 ریو اظهار داشت: بانوان ورزشکار ایرانی به لحاظ توانمندی، استعداد و پتانسیل از مردان ورزشکار کم ندارند، بلکه می‌توانند در بخش‌هایی موفق ترهم عمل کنند.

گودرزی: نام جوانمردی در تاریخ ورزش  ثبت شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی صبح امروز در دیدار با ساره جوانمردی ضمن قدرشناسی از این بانوی ملی‌پوش کشورمان اظهار داشت: آنچه که در ریو توسط شما به‌دست آمده، علاوه بر اینکه  باعث افتخار مردم ایران شد، بلکه نام‌تان را به عنوان یک ورزشکار بانو که برای نخستین بار توانسته از مهمترین رویداد ورزشی دو مدال طلا کسب کند، در تاریخ ورزش ایران ثبت کرد.

 

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که مردم ایران قدردان مدال‌آوران کشورمان هستند، از ورزشکاران به عنوان دختران وپسران این سرزمین یاد کرد و گفت: سربلندی شما آرزوی ماست و امیدوارم شما عزیزان را در تمامی مراحل موفق ببینیم.

 

گودرزی در این بین نقش زنان در کسب مدال و ارتقای رده‌بندی‌ها را بسیار مهم توصیف و عنوان کرد: بانوان ورزشکار ایرانی به  لحاظ توانمندی، استعداد و پتانسیل از مردان ورزشکار کم ندارند بلکه می‌توانند در بخش‌هایی موفق‌تر هم عمل کنند.

 

همچنین ساره جوانمردی حمایت‌های گودرزی از ورزشکاران را پدرانه توصیف کرد و ضمن قدردانی از آن گفت: بی‌تردید اگر حمایت‌های مسئولان نبود، این نتایج به دست نمی‌آمد و من از شما تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانم با کسب نتایج بهتر برای مردم کشورم افتخار آفرین باشم.

 

وی سخنانش به حواشی که پس از ریو برای وی به وجود آمده بود اشاره کرد و اظهار داشت: اینها حاشیه هستند و من از همین جا اعلام می‌کنم که یک ماه قبل از برگزاری ریو از تمام فضای مجازی خارج شده‌ام و در شرایط بسیار خوبی به دنبال ادامه تمریناتم هستم.

 

در این نشست بتول مشرف جوادی، نایب رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان ضمن قدرشناسی از نگاه متوازن وزیر ورزش وجوانان و رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان  نسبت به ورزش زنان و مردان تصریح کرد: اگر امروز موفقیتی در ورزش زنان حاصل شده است، نتیجه این نگرش علمی است.

 

وی در ادامه به مشکلات پیش‌روی فدراسیون جانبازان و معلولان و ملی‌پوشان این رشته اشاره کرد وخواستار نگاه ویژه‌تر به ورزشکاران این رشته شد.

 

دیدگاه‌ها