کد خبر : 1362211 | 10 مهر 1395 ساعت 18:06 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

آلکاسر: گلزنی هایم برای بارسا شروع خواهد شد

پاکو آلکاسر که پس از کش و قوس های فراوان تابستان امسال با رقم 25 میلیون یورو به بارسلونا پیوست هنوز موفق به گلزنی برای این باشگاه نشده است.

آلکاسر: گلزنی هایم برای بارسا شروع خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، آلکاسر که در والنسیا یک سمبل محسوب می شد، با دریافت پیشنهاد بارسلونا ترجیح داد به جمع آبی اناری ها بپیوندد با این حال هنوز موفق به گلزنی برای تیم جدیدش نشده است.

 

 

1141283

 

 

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا معتقد است که او تا بدینجا خوب کار کرده و به زودی روند گلزنی هایش شروع خواهد شد. خود این بازیکن نیز چنین عقیده ای دارد و در همین رابطه به موندودپورتیوو گفت:" با بازیکنان منحصر به فردی که اینجا هستند، طبیعی بود که بازی کردن در بارسلونا پیچیده باشد. همه مهاجمان باید گل بزنند و اگر من برای بارسا بازی می کنم، معنایش این است این باشگاه چیزی در من دیده که جذبم کرده است.

 

به زودی برای بارسا گل خواهم زد. سال گذشته هم برای زدن اولین گلم مشکلاتی داشتم، اما پس از اولین گل، به تدریج گل های بعدی نیز از راه رسیدند. هم تیمی هایم اینجا کار و تمرین را برای من ساده  کرده و به من کمک زیادی می کنند. از همه آن ها ممنونم و می دانم که آن ها ستاره هایی بزرگ، متواضع و تشنه موفقیت هستند. 

بازی کنار بازیکنان بارسا باعث پیشرفت من خواهد شد. مطمئنم که پیوستن به بارسلونا تصمیم درستی بود.

دیدگاه‌ها