کد خبر : 1362350 | 11 مهر 1395 ساعت 09:48 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

ایران – کره جنوبی 20 مهر در تهران

هیچ تغییری در زمان و مکان برگزاری دیدار رفت ایران – کره جنوبی به وجود نخواهد آمد و این بازی طبق برنامه اعلامی از سوی کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا 20 مهر در تهران و استادیوم آزادی برگزار می شود.

ایران – کره جنوبی 20 مهر در تهران

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا گفته شده فدراسیون فوتبال پیشنهاد داده بازی رفت دو تیم در کره جنوبی برگزار شود! اما اصلا چنین درخواستی در کمیته اجرایی مطرح نشده و طبیعتا بحثی هم در مورد آن صورت نگرفته است و به نظر می رسد این خبر منبع موثقی نداشته است!


تنها یک بار مهدی تاج در سفر به مالزی خطاب به دبیر کل بحث برگزاری دیدار ایران – کره جنوبی را در تاریخ 22 مهر بعد از تاسوعا و عاشورا مطرح کرده بود که این مسئله هم خیلی جدی گرفته نشد. به این دلیل که کره ای ها برای برگزاری این بازی در تاریخ 20 مهر برنامه ریزی کرده اند و چون 20 مهر روزهای فیفا تمام می شود لژیونرهای این تیم بلافاصله بعد از بازی با ایران باید به باشگاه های خود ملحق شوند. از سویی تاخیر دو روزه در زمان برگزاری بازی ایران – کره جنوبی می توانست سبب اعتراض دیگر تیم ها شود به این دلیل که همه تیم  ها 15 و 20 به میدان خواهند آمد و اگر قرار به برگزاری بازی ایران – کره جنوبی در تاریخ 22 مهر بود ایران و کره دو روز بیشتر استراحت می کردند.


بنابراین این دیدار قطعا 20 مهر در استادیوم آزادی برگزار می شود و هر خبری پیرامون تغییر در زمان و مکان برگزاری این دیدار بیشتر یک شوی رسانه ای است.

دیدگاه‌ها