کد خبر : 1362632 | 12 مهر 1395 ساعت 11:57 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: مگر او مقابل چه تیم‌هایی کلین شیت کرده؟

نقطه ضعف گلر سابق پرسپولیس چیست؟

تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان خواهد رفت و تقابل با الکساندر لوبانف جالب توجه خواهد بود.

 نقطه ضعف گلر سابق پرسپولیس چیست؟

به گزارش "ورزش سهتیم ملی ایران در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی روسیه به مصاف ازبکستان شگفتی ساز خواهد رفت که در این گروه توانسته صدرنشین شود. ازبکستان در دو دیدار قبلی خود و با تکیه بر پیروزی‌های نزدیک توانسته با شش امتیاز بالاتر از ایران و کره جنوبی در صدر جدول قرار گیرد و نکته جالب توجه خط دفاعی مستحکم و بسته نگه داشتن دروازه این تیم توسط الکساندر لوبانف در دو بازی اخیر است.


دروازه بان شماره یک فعلی ازبکستان که در نیم فصل گذشته راهی پرسپولیس شده بود، هرگز نتوانست اعتماد هواداران را به خود جلب کند و در نهایت نیمکت نشینی های مداوم باعث شد تصمیم به جدایی گیرد تا پیراهن تیم ملی را از دست ندهد.


او اکنون در دو بازی قبلی تیمش مقابل سوریه و قطر موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شده و امیدوار است این روند برابر ایران نیز تکرار شود. تقابل بازیکنان ایران با گلر سابق پرسپولیس بهانه‌ای شد تا به سراغ مربی دروازه‌بانان پرسپولیس برویم و در این باره با او صحبت کنیم. ایگور پانادیچ در ابتدا با قدرتمند خواندن ازبکستان گفت: ایران دیداری سخت و تاکتیکی را پیش رو دارد و ازبکستان یک تیم فوق‌العاده است که فوتبال مبتنی بر سرعت و تاکتیک و پاس‌های مداوم را به اجرا می‌گذارد و بر پایه همین تاکتیک توانسته در دو دیدار اخیرش به برتری دست یابد و در این بازی خط دفاعی تیم ملی کار سخت‌تری پیش رو دارد و تمرکز بالایی نیاز دارد.

 

وی در مورد عملکرد الکساندر لوبانف در دروازه حریف نیز گفت: او دروازه‌بان خوبی است و مسلماً بر پایه همین مساله توانست مجوز حضور در پرسپولیس را کسب کند اما مطمئناً برابر خط حمله ایران رسیدن به دروازه‌اش غیرممکن نیست. مسلماً شناخت او می‌تواند به ازبکستان کمک کند اما توانایی بازیکنان ایران فراتر از شناخت او می‌تواند عمل کند.


پانادیچ در مورد عملکرد او در دو بازی اخیر تیمش در بسته نگه داشتن دروازه ازبکستان گفت: من می گویم ایران به طور کلی مقابل یکی از دو تیم برتر این گروه قرار می‌گیرد و کار سختی دارد. ازبکستان تیمی که فضاسازی و تغییر جریان بازی را به خوبی بلد است اما در مورد لوبانف، مگر او مقابل چه تیم‌هایی کلین شیت کرده؟ سوریه و قطر؟ این تیم‌ها از نظر کیفی فاصله زیادی با بازیکنان ایران دارند و برای ایرانی‌ها رسیدن به دروازه حریف غیرممکن نیست.


پانادیچ  دوست ندارد درباره ضعف‌های لوبانف صحبتی کند چرا که چند ماه شاگردش بوده است. دستیار برانکو می‌گوید: فیلم بازی‌های پرسپولیس در دسترس شما هست و می‌توانید آنها را دوباره ببینید. البته شاید آنچه که او در پرسپولیس نشان داد همه توانایی‌اش نبود چون او در مدت کم و زیر فشار زیاد در ایران بود  و شاید در ازبکستان شرایط بهتری  از خود نشان دهد.

دیدگاه‌ها