کد خبر : 1362939 | 13 مهر 1395 ساعت 14:51 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم کره آماده فداکاری برای ستاره تاتنهام

ووک که بعد از یک سال دوری به تیم ملی اضافه شده، آماده فداکاری برای موفقیت تیم ملی کره جنوبی است.

مهاجم کره آماده فداکاری برای ستاره تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، کیم شین ووک، مهاجم کره جنوبی، می گوید که آماده است تا برای آسان شدن صعود این تیم در مسیر جام جهانی فداکاری کند. کیم که بعد از آگوست 2015 برای اولین بار به تیم ملی دعوت شد، در لیست 23 نفره و نهایی اولی اشتلیکه برای دیدار برابر قطر و ایران قرار دارد. کیم در این باره می گوید: «از اینکه در تیم ملی حضور دارم، افتخار می کنم. از زمانی که در تیم جدیدم، چونبوک موتورز، حضور دارم، تلاش زیادی برای کسب پیروزی و حضور در تیم ملی داشتم.»


مهاجم 196 سانتی متری کره جنوبی که گل تساوی بخش تیمش در دیدار برابر سانگجو را به ثمر رسانده بود تا رکورد 33 بازی بدون شکست این تیم حفظ شود، معتقد است که می تواند برای هم بازیان خود فضا سازی زیادی انجام دهد و می خواهد هر چیزی که در توان دارد را در زمین ارائه دهد.


او از بازی برابر قطر خاطرات خوبی دارد و سال 2012 موفق به گلزنی برابر این تیم شده است. کیم در 33 بازی برای تیم ملی، 3 گل به ثمر رسانده که البته آمار خوبی نیست. او درباره حضور دوباره برابر قطر گفت: «من فکر می کنم برابر تیم های دارای تفکر دفاعی، قدرتمند هستم. در نبردهای هوایی عملکردی قدرتمندانه دارم و می توانم به هم تیمی هایم کمک کنم.»


کیم نظر جالبی درباره ستاره تاتنهام سون هیونگ مین دارد: « من برای بازی ملی، حاضرم خودم را قربانی کنم تا سونگ به فرم خوب خود باز گردد. اکنون من آماده هستم تا چیزهایی را ارائه کنم که پیش از این از من ندیدید.»
کره جنوبی در اولین دیدار خود میزبان قطر است و بعد از آن باید برای برگزاری دیدار با تیم ملی ایران به تهران سفر کند.

دیدگاه‌ها