کد خبر : 1364653 | 22 مهر 1395 ساعت 14:22 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

معضل تکراری برای تیم کی روش

زمین تمرین تیم ملی، منطقه باستانی می‌شود!

مسئولان وزارت نفت قصد دارند زمین فوتبال پژوهشگاه نفت را به منطقه باستانی و پژوهشگاه تبدیل کنند.

زمین تمرین تیم ملی، منطقه باستانی می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، مشکل زمین تمرین از حدود یکسال قبل همراه با تیم ملی فوتبال بوده است؛ تخریب زمین شماره یک کمپ تیم های ملی با هدف ترمیم و مرمت آن باعث شد تا تیم ملی نتواند مدت ها از امکانات تمرینی کمپ استفاده کند. از سوی دیگر زمین شماره یک ورزشگاه آزادی نیز به خاطر تعداد زیاد بازی هایی که در آن برگزار می شود، قابلیت استفاده به عنوان زمین تمرین را ندارد.


در این بین کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی از میان زمین های تمرینی که بازدید کرده بود، کیفیت چمن پژوهشگاه نفت را تایید و قبول کرد تمرینات تیم ملی در این زمین(که البته استانداردهای لازم را ندارد) برگزار شود. حالا اما خبرهایی درباره تغییر کاربری تنها زمین مورد قبول کی روش شنیده می شود.


افشین پیروانی، مدیر تیم ملی فوتبال در این باره می گوید: «اکنون دغدغه اصلی ما زمین تمرین است. دنبال این هستیم زمین خوبی را برای شروع اردو پیدا کنیم. من باید در اینجا از مسوولان پژوهشگاه نفت تشکر کنم که در این مدت کمال همکاری را با ما داشتند. البته یکسری خبرهایی شنیدیم که ممکن است زمین تمرین نفت را با تغییر کاربری به منطقه باستانی و پژوهشگاه تبدیل کنند که از همین جا از دکتر زنگنه خواهش می کنم که درست است این زمین ابعاد کوچکی دارد اما این زمین را از ما نگیرند چون مسئولان مجموعه با جان و دل به ما کمک می کنند.»


این اتفاق در حالی رخ می دهد که زمین فوتبال دانشگاه تهران به کی روش پیشنهاد شد اما او امکانات این زمین را مورد تایید قرار نداد. به نظر می رسد در روزهایی که تیم ملی مردم ایران را شاد کرده و با نتایجش نوید روزهای خوبی را می دهد، معضل بزرگ فوتبال در سال های گذشته که نداشتن زمین مناسب است، بار دیگر گریبان تیم کی روش را گرفته و چه بسا اگر این مشکل حل نشود، ضربه سنگینی به تیم قدرتمند ملی ایران بزند.

دیدگاه‌ها