کد خبر : 1366525 | 30 مهر 1395 ساعت 11:24 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: باید همه با هم متحد شویم

سرپرست تیم‌ ملی فوتبال‌ با بیان این که دیگر کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری عظیمی برای صعود به جام جهانی کرده‌اند، گفت: برای صعود به جام جهانی باید همه با هم متحد شویم.

پیروانی: باید همه با هم متحد شویم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، افشین پیروانی درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی، گفت‌: هر کسی که فوتبال  را دنبال می‌کند آرزویش است که تیم‌ ‌ملی کشورش به جام جهانی برسد. ما موفق شدیم در مرحله نخست انتخابی جام جهانی اول شویم. در حال‌ حاضر در گروهی قرار داریم که همه در تلاش هستند تا به جام جهانی صعود کنند و با این اوصاف ما با 10 امتیاز در رده اول قرار داریم.

 

وی افزود:  باید منسجم و هماهنگ‌تر باشیم.  رسانه‌ها و مسئولان و هیچ ایرانی نمی‌خواست که ما در روز تاسوعا به دیدار کره جنوبی برویم،  ولی با این حال تماشاگران از ما حمایت کردند. همه می‌گویند تماشاگر یار دوازدهم است،  ولی من می گویم که تماشاگران یار فیکس تیم‌ ‌ملی هستند. ما خوشحال هستیم که توانستیم روز بزرگی را رقم بزنیم و بزرگی امام حسین (ع) را به دنیا نشان دهیم.

 

پیروانی  با تاکید بر این که دیگر کشورهای آسیا سرمایه‌گذاری عظیمی برای فوتبال خود دارند، گفت‌: کشورهای دیگر هم به سمت مربیان درجه یک همانند کارلوس کی‌روش می‌روند. فوتبال امروز یک علم شده  و باید با کار و تلاش به نتیجه‌ برسیم.

 

او در ادامه، تصریح کرد: تمرین تیم‌ ‌ملی هر روز فیلمبرداری می‌شود و  کادرفنی تا نیمه های شب آن را بررسی می‌کند. در نتیجه‌ حضور هیچ بازیکنی در ترکیب اتفاقی نیست. کی‌روش واقعاً برای تیم‌ ‌ملی تلاش می‌کند. این که می‌گویند اخلاقش تند است، قبول دارم،  ولی باید امکانات فراهم باشد و بهانه ای به دست کسی ندهیم. در حال‌ حاضر امکانات ما از زمین گرفته تا اتوبوس خوب نیست.

 

سرپرست تیم‌ ‌ملی فوتبال با حضور در برنامه "ورزش و مردم" با تاکید بر این که  هر رشته‌ای که بخواهد نتیجه‌ بگیرد، باید حمایت شود، بیان‌ کرد: برای نتیجه‌ گرفتن یک دست صدا ندارد و باید چند گروه با هم متحد شوند. اگر بخواهیم به جام جهانی   برویم باید امکانات جهانی داشته باشیم و کی‌روش هم حمایت شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها