کد خبر : 1366921 | 01 آبان 1395 ساعت 18:13 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش تمرین قرمزهای اهواز

تمرین تیم فولاد خوزستان بعد از متوقف کردن تراکتور سازی در تبریز از امروز در زمین اختصاصی ٢٠٠دستگاه صنایع فولاد از ساعت ١٦:٣٠ پیگیری شد.

گزارش تمرین قرمزهای اهواز

به گزارش"ورزش سه"، بازیکنانی که در بازی با تراکتور بصورت فیکس بازی کردند به ریکاوری و بازی اقا وسط پرداختند که در این بازی نعیم سعداوی مربی فولاد خوزستان پا به پای بازیکنان جوانش در تمرین حضور داشت.

 

بقیه بازیکنان بعد از گرم کردند زیر نظر عزیز فریسات و موسی سواری به تمرین و مرور کارهای تاکتیکی مشغول شدند.مهرداد جماعتی ، اسماعیل شریفات و میلاد پاک پرور بدلیل مصدومیت جزئی زیر نظر کادر پزشکی تمرینات خود را انجام دادند.

 

در لحظاتی از تمرین نعیم سعداوی با مهرداد جماعتی و ارنست انفور بازیکن کامرونی فولاد که مشکل کارت وی هنوز برطرف نشده است به طور اختصاصی صحبت کرد.باغ ابادی مربی تبریزی فولاد خوزستان در این تمرین حضور نداشت.

 

بعد از این که فولاد در چند بازی اخیر خود نتایج خوبی گرفت در تمرین امروز تماشگران استقبال خوبی از این تمرین داشتند و حدود ١٥٠ هوادار در تمرین حضور پیدا کردند.تمرینات فولاد خوزستان از فردا تا روز بازی با استقلال تهران پشت درهایی بسته انجام می شود.

 

تیم فولاد خوزستان در پنجشنبه این هفته ٦ ابان بازی سخت و حساسی در برابر استقلال تهران دارد و امیدوار است روند رو به رشد خود را حفظ کند

دیدگاه‌ها