کد خبر : 1367240 | 03 آبان 1395 ساعت 08:51 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت جباری به ترکیب الاهلی

هافبک ایرانی و مصدوم الاهلی از هفته آینده می تواند بار دیگر در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفته و مقابل الخور بازی کند.

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی جباری ستاره ایرانی الاهلی برای دومین بار در طول یک ماه گذشته از ناحیه زانو آسیب دید و بالاجبار چند هفته ای از میادین دور ماند تا شوک بدی به لوکا بوناچیچ و باشگاه قطری وارد شود.


جباری که در بازی تدارکاتی برابر الشمال از ناحیه زانو آسیب دید در پی آزمایشاتی که انجام داد متوجه شد بین سه تا چهار هفته باید از میادین دور باشد که با طی کردن این مدت و غیبت در چند بازی رسمی تیمش حالا روزنامه الوطن خبر از بازگشت این بازیکن ایرانی و تعیین کننده به ترکیب الاهلی در جدال با الخور می دهد.

 

1152264


الوطن در همین خصوص نوشت:« جباری بعد از مصدومیتی که از ناحیه زانو پیدا کرد تمرینات اختصاصی اش را زیر نظر کادر پزشکی الاهلی در بیمارستان آسپیتار دوحه پیگیری کرد و به بهبودی کامل رسید تا جایی که در صورت نیاز لوکا بوناچیچ می تواند در جدال حساس هفته پنجم لیگ ستارگان قطر برابر الخور هم تیمی هایش را همراهی کند».


این درحالیست که پژمان منتظری دیگر مدافع ایرانی الاهلی هم با وجود رسیدن به بهبودی به دلیل خارج شدن نامش از لیست این تیم در نیم فصل نخست باید همچنان از روی سکوها نظاره گر تلاش هم تیمی هایش باشد و تنها دلخوش به حضور در بازی های ملی تا نقل و انتقالات زمستانی باز شده و نام این بازیکن به لیست الاهلی اضافه شود.

دیدگاه‌ها