کد خبر : 1367807 | 05 آبان 1395 ساعت 16:00 | 56.6K بازدید | 6 دیدگاه

کمپین ضد رونالدویی در نشریات بارسلونا (عکس)

در هفته ای که در میانه اش شاهد فوتبال مهمی در اسپانیا نیستیم، دو نشریه چاپ بارسلونا دو مساله مهم را روی جلد خود برده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در دو روز گذشته، بخش اعظم مطالب اسپورت و موندودپورتیوو به توپ طلا و شانس مسی و رونالدو برای تصاحب این جایزه اختصاص داشته است. هر دو روز گذشته همین موضوع را تیتر یک خود کرده بودند و در نسخه های دیجیتالی خود نیز گزارشات مفصلی در حمایت از مسی منتشر می کنند.

 

 

1152597

 

1152599

 

 

امروز موندودپورتیوو تیتر یک خود را به برتری فاحش مسی بر رونالدو در نظرسنجی های توپ طلا اختصاص داده است. مسی در همه نظرسنجی ها حتی نظرسنجی مارکا و آ اس نیز گوی سبقت را از رونالدو ربوده است.

پس از اعلام 30 نامزد دریافت توپ طلا از سوی فرانس فوتبال، هر دو نشریه چاپ بارسلونا با ایجاد کمپینی علیه رونالدو و به نفع مسی، سعی دارند تا نظرات 193 خبرنگاری که برای انتخاب برنده نهایی حق رای دارند را به سمت مسی معطوف کنند؛ این در حالی است که رونالدو به دلیل قهرمانی با رئال در لیگ قهرمانان و با پرتغال در یورو 2016 (که در هر دو نیز نقش بسزایی ایفا کرد)، همچنان شانس اول تصاحب توپ طلا محسوب می شود.

 

 

1152773

 

 

اسپورت اما امروز در صفحه اول خود به جنجال های ادامه دار بازی والنسیا-بارسلونا پرداخته است. پس از شادی حاشیه دار مسی و بازیکنان بارسا پس از گل سوم آبی اناری ها، هواداران والنسیا اشیای مختلفی را به سمت ستاره های بارسا پرتاب کردند که باعث مضروب شدن نیمار شد.

رئیس لالیگا و عده ای از مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا، در مراسم اهدای جوایز سالانه لالیگا، از شادی گل تحریک آمیز مسی، نیمار و بوسکتس انتقاد کردند و اسپورت نیز امروز با تیتر "ایجاد کمپین علیه بارسا"، نوشته است که بارسا خود قربانی این جنجال ها بوده نه شروع کننده.

 

 

1152774

 

 

دیدگاه‌ها