کد خبر : 1370402 | 15 آبان 1395 ساعت 14:20 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

این روزها همه فوتبالی شده اند!

خاطرات سرمربی سابق تیم ملی از پورحیدری

اصغر شرفی بازیکن سال های دور پاس از خاطرات خود با منصور پورحیدری از دوران بازی با او گفته است.

 

به گزارش "ورزش‌سه"، اصغر شرفی یکی از بازیکنانی است که سال ها در مقابل منصور پورحیدری بازی کرد. این دو به واسطه پست هایی که داشتند بیشتر از سایرین در مقابل هم قرار می گرفتند؛ پورحیدری به عنوان دفاع راست استقلال و اصغر شرفی به عنوان بک چپ نفوذی تیم پاس تهران. در آن زمان رقابت بین سه تیم استقلال ، پرسپولیس و پاس بود و رقابت شدیدی بین این سه تیم برای کسب عنوان قهرمانی وجود داشت.


با اصغر شرفی در خصوص خاطرات خود با مرحوم پورحیدری هم صحبت شدیم که توجه شما را به آن جلب می کنیم.

 

درگیری زیادی به واسطه پست با منصور داشتم
ما با هم همبازی بودیم. منصور بک راست و من به عنوان بک چپ نفوذی و به واسطه همین درگیری های زیادی در طول بازی ها با او داشتم. یکی از کسانی که جنتلمنانه بازی می کرد منصور پورحیدری بود. در بازی با او ضد و خورد داشتیم و بعد از بازی همه چیز فراموش می شد و روی هم را بعد از بازی می بوسیدیم.


یک بار به عنوان یار قرضی به پاس آمد
همیشه سه تیم پاس، استقلال و پرسپولیس با هم رقابت داشتند و اکثر درگیری ها هم جایی بود که من بودم؛ چون من گلزن تیم پاس بودم و باید من را مهار می کردند. اگر درگیری هم وجود داشت با هم حساب بی حساب می کردیم و بعد می گفتیم دیگر فوتبال بازی کنیم. خیلی جنتلمن فوتبال بازی می کرد. آنقدر خوب بود که یک بار به همراه ما با تیم پاس به عنوان یار قرضی به پاکستان آمد. پورحیدری را با خود بردیم چون خیلی به ما نزدیک بود.

 

1154932


کسی از پورحیدری بد نمی گوید
کسی از پورحیدری بد نمی گوید. چقدر خوب بود این صحبت ها در مراسم بزرگداشت منصور پورحیدری انجام می‌شد. مراسم برگزار می کنند که خودشان را نشان دهند. این خاطرات باید آن موقع گفته می شد نه الان که منصور پورحیدری مرده است. آن ها حتی نمی دانند که چه کسانی را دعوت کنند؛ اصلا ما را دعوت نکردند. این حرف ها باید آن موقع که منصور زنده بود زده می شد نه الان!!


این روزها همه علاقمند به فوتبال شده اند
الان فوتبال تبدیل به بیزنس شده است. هر کس می خواهد مطرح شود به فوتبال می آید؛ ولی مشکل این است که چیزی از فوتبال نمی دانند و آمده اند خودشان را مطرح کنند. خیلی ها را می بینید که این روزها به فوتبال علاقمند شده اند و جالب این است که فوتبالی نیستند و آمده اند خودشان را مطرح کنند.

 

یک تو به هم نگفته‌ایم
اگر این خاطرات و این حرف ها همان موقع زده می شد، هم خود منصور پورحیدری خوشحال می شد و هم تاثیرگذار بود. 10 سال فوتبال بازی کردیم یک تو به هم نگفتیم. الان چنین چیزی دیگر وجود ندارد. اگر می خواستند پاس گل نزند باید جلوی من را می گرفتند و کل بازی ها با هم درگیر بودیم.


پورحیدری همیشه زنده است
منصور پورحیدری خیلی به فوتبال ایران خدمت کرد و نتیجه اش این است که مردم کنارش هستند و اینقدر درباره او صحبت می کنند. این همه پول در مملکت جابجا می شود ولی پول پورحیدری را ندادند. پورحیدری و امثال پورحیدری همیشه زنده هستند و نمی میرند. امیدوارم خداوند به خانواده منصور پورحیدری صبر بدهد. منصور خان یک جنتلمن به معنای واقعی بود.

دیدگاه‌ها