کد خبر : 1370581 | 16 آبان 1395 ساعت 10:16 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

پیش بازی سویا - بارسلونا

دو تیم سویا و بارسلونا، امشب در ورزشگاه سانچز پیزخوان شهر سویل به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سویا - بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"،  دو تیم عملکرد خوب و نزدیکی تا به اینجای کار در لالیگا داشته اند. سویا در 10 بازی موفق شده 21 امتیاز کسب کند و در رده چهارم حضور دارد و بارسلونا با 22 امتیاز در رده دوم است.

 

با شکست روز گذشته اتلتیکومادرید، سویا این فرصت را دارد که با کسب تساوی به رده سوم برسد ولی مطمئنا آنها به دنبال پیروزی خواهند بود. در 5 بازی اخیر، شاگردان سامپائولی 4 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده اند و بارسلونا 4 پیروزی و 1 شکست به ثبت رسانده است. شکست بارسا به دیدار قبلی اش مقابل سیتی بازمی گردد و انریکه در تلاش خواهد بود مانع تاثیرگذاری این شکست روی عملکرد شاگردانش شود.

 

 

1155191

 


با این حال سویا در 18 بازی اخیرش در لالیگا مقابل بارسلونا تنها در 1 بازی به پیروزی رسیده که آمار بسیار ضعیفی به حساب می‌آید. آنها پس از 8 بازی شکست ناپذیری در سانچز پیزخوان، در نهایت در این ورزشگاه شکست خوردند و حال باید دید آیا می‌توانند مانع شکست‌های دیگر در خانه شوند یا نه. ترمولیناس، کرون دلی و ماچادو در این دیدار برای سویا غایب خواهند بود و حضور پارخو و نصری قطعی نیست. در سوی دیگر اینیستا و متیو این بازی را از دست داده اند و حضور آلبا، پیکه، توران و ویدال هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب احتمالی:

1155192

دیدگاه‌ها