کد خبر : 1371233 | 18 آبان 1395 ساعت 19:07 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: اژدری‌زاده جواب تلفنم را نمی‌دهد!

حسین ابراهیمی می گوید رفتار مسئولان فولاد بی معرفتی است، آقایان جواب من را نمی دهند.

ابراهیمی: اژدری‌زاده جواب تلفنم را نمی‌دهد!

حسین ابراهیمی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره وضعیت خودش با باشگاه فولاد گفت: من نمی دانم چرا در باشگاه کسی جواب تلفن من را نمی دهد و نمی دانم اکنون چه باید بکنم. من بازیکن این تیم هستم اما هیچ کس از این تیم جواب من را نمی دهد.


هافبک مهاجم سابق تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان در ادامه افزود: من در اواخبر تیرماه قراردادم با فولاد را منعقد کردم و یک هفته مانده به مسابقات مصدوم شدم، مراحل درمانم کمی طول کشید و از طریق یکی از دوستان به دوبی رفتم و از طریق یک دستگاه که در ایران وجود ندارد با هفت – هشت جلسه وضعیتم خوب شد. این در حالی اتفاق افتاد که یکی از دکترهای معروف ایران به من گفته بود حتما باید عمل کنم و زمانی که این حرف را به دکتر در دوبی گفتم تنها خندید.


ابراهیمی همچنان افزود: من بازیکن تیم هستم اما نه سرمربی و نه آقای اژدری زاده جوابم را نمی دهد، نمی دانم چه اتفاقی افتاده، این در حالی است که او به من گفته بود به تو نیاز دارم.من یکسال برای این تیم زحمت کشیده ام و این حق من نبود.


وی همچنین افزود: بلایی که سرمن آمد ، سر آرش افشین نیز آن دکتر آورده بود تا باعث شود آرش یک فصل و نیم از فوتبال دور باشد.امیدوارم جواب من را بدهند و این که اینگونه با من رفتار می کنند بی معرفتی است.

دیدگاه‌ها