کد خبر : 1372423 | 23 آبان 1395 ساعت 23:25 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

تورجهانی اتریش؛

درخشش داوران ایرانی در تور جهانی پینگ پنگ

رقابت های تورجهانی اتریش امروز باشناخت نفرات برتر به پایان رسید.

درخشش داوران ایرانی در تور جهانی پینگ پنگ

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز ، مسابقات تورجهانی اتریش امروز در شهر لینز این کشور با شناخت قهرمانان زنان و مردان به پایان رسید . این مسابقات که شش نماینده کشورمان در رقابت های انفرادی و دونفره حاضر بودند ، دو داور بین المللی و برجسته کشورمان نیز حضور داشتند که با قضاوت های خوب خود در طول این رقابت ها ، کمیته برگزاری مسابقات مسئولیت داوری بازی های فینال زنان و مردان را به داوران کشورمان سپردند.

 

در دیدار نهایی زنان دو بازیکن ژاپنی به بازی فینال راه یافتند که در این دیدار میما ایتو موفق شد 4 بر صفر هموطن خود هاماموتو را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی زنان دست یافت . سیمین رضایی داور بین المللی و بلوبج کشورمان جز دو دارو این بازی بود.

 

در مسابقه فینال مردان نیز ژاپنی ها قهرمان شدند و در بازی فینال کنتا ماتسودایرا موفق شد 4 بر 2 هوگو کالدرانو از برزیل را شکست داد و قهرمان شد . حمیدرضا صباغیان داور بین المللی کشورمان یکی از دو داور این دیدار بود.

 

سیمین رضایی و حمیدرضا صباغیان در این رقابت ها نیز موفق شدند اولین گام را برای اخذ سرداوری بین المللی با موفقیت در آزمون سخت ARE  طی نمایند . این آزمون یکی از مراحل دوگانه ورود به آزمون اصلی سرداوری بین المللی است که این دو داور بین المللی کشورمان با موفقیت پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها