کد خبر : 1374518 | 03 آذر 1395 ساعت 09:11 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

5000 هزار دلار نهایت پاداش به تیم ملی فوتسال!

پاداش دیگری برای تیم ملی فوتسال در راه نیست و بازیکنان این تیم باید به همان 5000 دلاری که البته مالیات از آن کسر شد، قانع باشند!

5000 هزار دلار نهایت پاداش به تیم ملی فوتسال! 

به گزارش"ورزش سه"، تیم ملی فوتسال با همه کمبودها به خصوص در برگزاری بازی های تدارکاتی و هم چنین البسه مناسب در جام جهانی به بهترین مقام تاریخ دست یافت و با شکست تیم های بزرگی چون برزیل روی سکوی سوم جهان ایستاد. مقامی که در طول تاریخ ورزش ایران و در ورزش تیمی بی نظیر بود و اولین بار بود که رقم می خورد. در چنین شرایطی ملی پوشان فوتسال انتظار داشتند فدراسیون فوتبال پاداش جالب توجهی برای آنها در نظر بگیرد  و مصاحبه هایی نیز در همین زمینه داشتند اما آب پاکی روی دست فوتسالیست  ها ریخته شد و به آنها اعلام شد همان 5000 دلاری که بعد از کسر مالیات به حسابشان واریز شد پاداشی است که فدراسیون فوتبال برای تقدیر از ملی پوشان در نظر گرفته بود و پاداش جدیدی در راه نیست.


البته که بازیکنان تیم ملی فوتسال به بهانه پاداش بازی نکردند و برای آنها مثل همه تیم های ملی اعتلای نام ایران و اهتزار پرچم مقدس کشورمان مهم بود اما وقتی فدراسیون فوتبال به بهانه پیروزی تیم ملی پاداش های دلاری خوبی به بازیکنان می دهد و حتی درسفرهای خارجی برای آنها حق ماموریت در نظر می گیرد ملی پوشان فوتسال انتظار داشتند به بهانه کسب بهترین مقام تیمی ورزش ایران بهتر مورد تجلیل قرار گیرند و نهایت پاداش آنها 5 هزار دلار که به پول ایران نزدیک به 18 میلیون تومان می شود، نباشد!


بازیکنان تیم ملی فوتسال در روزهای اخیر مصاحبه هایی در این باره داشتند و گفته بودند 5 هزار دلار از سوی وزارت ورزش و جوانان به آنها پاداش داده شد و حال چشم انتظار پاداش فدراسیون فوتبال هستند اما فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام کرد پاداش وزارت ورزش و جوانان پاداش فدراسیون فوتبال بوده است!

دیدگاه‌ها