کد خبر : 1376995 | 13 آذر 1395 ساعت 14:53 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیمه دوم احساسی بودیم؛

غلامی: جوان و کم تجربه بودیم

عارف غلامی بازیکن جوان تیم سپاهان می گوید که بازی دادن به جوانان هم تبعات خوب دارد و هم برخی مشکلات را به همراه می آورد.

غلامی: جوان و کم تجربه بودیم

به گزارش "ورزش‌سه"،  عارف غلامی یکی از بازیکنان تیم جوانان ایران بود که به عنوان دفاع وسط برای تیم ملی جوانان به میدان رفت و موفق شد همراه این تیم جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2017 را کسب کند. غلامی در حال حاضر در تیم سپاهان حضور دارد و در دیدار مقابل ماشین گسترش فولاد تبریز برای اولین بار به عنوان بازیکن فیکس برای این تیم به میدان رفت.


غلامی در مورد دیدار برابر گسترش فولاد تبریز که با شکست 2 بر 1 سپاهان مقابل میزبان خود که با بازی عارف غلامی برای اولین بار همراه شد، به خبرنگار "ورزش‌سه" گفت: از چهار بازی گذشته قرار بود که بازی کنم ولی مصدومیت جزیی اجازه نداد که در ترکیب باشم. این مدت در اردو بودم و قبل از بازی با اراک رسیدم و به دلیل خستگی نتوانستم بازی کنم.


وی در مورد گل اول که روی پاس او به حاج صفی به ثمر رسید ادامه داد: خیلی موقعیت های زیادی در بازی ایجاد شد. نیمه دوم احساسی شده بودیم چون برای کسب سه امتیاز به تبریز رفته بودیم. تیم جوانی هستیم و در خط دفاعی هم در این بازی بازیکنان جوان و کم تجربه بودند. بازی دادن به جوانان این مشکلات هم خوبی دارد و هم بدی. فکر می کنم در ادامه فصل با تغییراتی که قرار است اتفاق بیفتد، می توانیم نتایج بهتری بگیریم. خدا راشکر چند پاس دادم که یکی از آن ها گل شد.


عارف غلامی در مورد اردوهای تیم ملی جوانان برای حضور در جام جهانی گفت: دیگر اردویی در داخل کشور نداریم و قرار است با برنامه ریزی های انجام شده بیشتر در اردوهای برون مرزی باشیم تا برای جام جهانی که بعد از پایان لیگ برتر آغاز می شود، آماده شویم.

دیدگاه‌ها