کد خبر : 1377033 | 13 آذر 1395 ساعت 17:26 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنانم رجب زاده را دست کم گرفتند؛

دست‌نشان:بحث جادوگری را فقط از خداداد شنیدم

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است اگر بحث جادوگری در فوتبال وجود دارد، باید با آن برخورد جدی شود.

دست‌نشان:بحث جادوگری را فقط از خداداد شنیدم

نادر دست نشان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفتگو با "ورزش‌سه" در مورد شرایط تیم صنعت نفت آبادان و پیروزی این تیم برابر سیاه جامگان صحبت کرده است.

 


بازیکنانم رجب زاده را دست کم گرفتند
در مقابل ذوب آهن نبودن دفاع ما حسین بغلانی که کار پوشش را به خوبی در تیم ما انجام می‌دهد و ستون خط دفاعی ماست. فکر می کنم در مقابل ذوب آهن یک مقدار در یارگیری و دفاع کردن احساسی عمل کردیم و همین باعث شد مهدی رجب زاده را رها کنند. فکر می کنم رجب زاده را دست کم گرفته بودند و بازیکنان جوان تیمم فکر نمی کردند با جوانی که دارند مغلوب این بازیکن با تجربه بشوند و همین هم درس بزرگی برای آن ها بود. خیلی منصف باشیم باید بگویم در بازی مقابل ذوب آهن باید 3 بر صفر ما برنده می شدیم ولی در روزی که موقعیت های زیادی داشتیم نتوانستیم برنده بازی باشیم.

 


در مقابل سیاه جامگان برای پیروزی تحت فشار بودیم
در بازی سیاه جامگان بچه ها با توجه به انتظاراتی که در شهر آبادان از این تیم وجود دارد تحت فشار بودند. در مقابل تیمی هم قرار داشتیم که باید برنده بازی می شد و همین مسئله باعث شده بود که بی محابا حمله کند. حسین بغلانی، علی عبدا.. زاده، فرشاد فرجی و پشت سر آن ها حسن هوری عالی کار کردند. در خط حمله هم مسلم مجدمی، رضا جبیره و رضا نوروزی خوب بودند. البته رضا نوروزی در این بازی بدشانس بود وگرنه می توانست گل هم بزند.

 


با برنامه حریف را به کناره ها فرستادیم
در مقابل سیاه جامگان چون می دانستیم بازیکنان شوتزن دارد، فرصت شوتزنی را از آن ها گرفتیم و مجبور شدند که به کناره ها بروند. در ارسال ها هم حسن هوری خیلی خوب عمل کرد.

 


از قبل هم قصد داشتم جبیره را بازی بدهم
رضا جبیره را سال گذشته و بعد از اینکه از او چند بازی در تیم جوانان دیدم به تیم بزرگسالان آوردم. جبیره جز بازیکنان مدنظر من برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرار داشت ولی کم تجربگی و جوانی او را در برنامه های نیمه دوم قرار داد. اگر توجه کرده باشید از نظر بدنی کم آورد، که البته فکر می کنم این موضوع به دلیل فشار بازی و استرس ناشی از آن بود و به همین دلیل تصمیم گرفتم در دقایق انتهایی او را بیرون بکشم.


اگر در فوتبال جادوگری هست باید برخورد شود
در فوتبال این مسائل (جادوگری در فوتبال) زیاد مطرح می شود. همه فقط حرف می زنند و اگر واقعا این مسائل وجود دارد باید با آن برخورد جدی شود. من خودم هم فقط در این مورد صحبت های خداداد عزیزی را شنیدم و به چشم چیزی ندیدم.

 

بازیکنان سایپا با تمام وجود به مصاف ما می‌آیند
آقای فرکی استاد ماست و در بازی مقابل ما بدون شک بازیکنانش از جان مایه خواهند گذاشت. در مجموع ما تیم جوانی داریم که امیدوارم بتوانیم نتایج دلخواه مردم آبادان را در ادامه کسب کنیم.

دیدگاه‌ها