کد خبر : 1377851 | 16 آذر 1395 ساعت 19:21 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای پایانی حضور نوراللهی در جمع شاگردان برانکو

استراتژی پرسپولیس برابر پدیده؟ (گزارش تصویری)

برانکو ایوانکوویچ حساب ویژه ای روی سه امتیاز دیدار برابر پدیده باز کرده است و به دنبال تثبیت جایگاه سرخپوشان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها در حالی که قرار بود امروز تمرین خود را در زمین شماره 2 آزادی دنبال کنند به دلیل شرایط جوی و بارندگی تهران به استادیوم شهید کاظمی رفتند و تغییر در برنامه تمرینی امروزشان اینگونه به وجود آمد.


احمد نوراللهی بعد از کش و قوس فراوان امروز تصمیم نهایی برانکو ایوانکوویچ را در خصوص خود دریافت کرد و مشخص شد این بازیکن تنها 3 دیدار دیگر مهمان پرسپولیس خواهد بود و بعد از آن باید برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی به تراکتورسازی برود. این بازیکن خوش آتیه البته امیدوار است در این فرصت باقیمانده خاطره خوبی از خود در ذهن هواداران به جا بگذارد و آنها را امیدوار به بازگشت شماره هشت کند. او در تمرینات امروز نیز برخلاف حرف و حدیث به وجود آمده تلاش زیادی داشت تا جایگاه ثابتی در ترکیب برای دیدار با پدیده به دست بیاورد.

 

1161753

 

جدال در مشهد برای فرشاد احمدزاده پیش از این خوش یمن بوده و او در فصل گذشته در استادیوم ثامن موفق شده بود برای پرسپولیس گلزنی کند. او که سابقه گلزنی برابر سیاه جامگان را در کارنامه دارد اینبار به دنبال باز کردن شهاب گردان است تا گره گلزنی پرسپولیس را نیز اینگونه باز کند.

 

1161752

 

زوجی که بعید است در دیدار این هفته برابر پدیده نیز شکل گیرد. حسین ماهینی در دیدار برابر ماشین سازی به دلیل محرومیت محمد انصاری در دفاع میانی به میدان رفت و طبق شنیده ها در بازی برابر پدیده بار دیگر به جناح راست دفاعی باز خواهد گشت و وظیفه مهار معین عباسیان که این روزها در ترکیب پدیده خوش می درخشد را برعهده خواهد داشت.

 

1161754

 

تلاش بوژیدار رادوشوویچ برای عبور از نام علیرضا بیرانوند؛ دروازه بان کروات پرسپولیس که در سه دیدار اخیر این تیم موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده، اکنون چشم به دیدار برابر پدیده دوخته تا رکورد جالب توجهی به عنوان گلر دوم از خود به جا بگذارد و برانکو ایوانکوویچ را به چالش دیگری بعد از حسین ماهینی و رامین رضاییان دعوت کند. عملکرد او در این بازی می تواند زنگ خطری بزرگ برای علیرضا بیرانوند و در نهایت البته می تواند تضمین صدرنشینی سرخپوشان در پایان هفته سیزدهم باشد.

 

1161756

 

ایگور پانادیچ هر چند قد و قواره اش به دروازه بانی نمی خورد و این علامت سوال بزرگ را به عنوان مربی دروازه بانان ایجاد کرده اما در این فصل با آماده نگه داشتن دو دروازه تیمش نشان داده کارش را به خوبی بلد است. او البته در غیاب علیرضا بیرانوند در تمرینات گروهی مجبور است درون دروازه قرار گیرد و اینگونه با عکس العمل هایش شاگردانش را وادار به تلاش بیشتر کند.

 

1161757

 

کامیابی نیا که سابقه حضور در پست مهاجم را دارد در این فصل یکی از آماده های سرخپوشان بوده که توانسته به ترکیب تیم ملی نیز برسد. او با دو گل در فهرست گلزنان پرسپولیس در این فصل قرار دارد و در بازی برابر پدیده نیز امیدوار است با قدرت سرزنی و شوت هایش راهگشای این تیم برای رسیدن به دروازه حریف باشد.

 

1161759

 

رامین رضاییان که در ابتدای فصل مجبور شد برای اضافه شدن به لیست پرسپولیس مبلغی از قرارداد آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم را نیز برای خروج از جمع این تیم متقبل شود اکنون با شرایط جالبی مواجه شده است. بعد از آنتونی گولچ، ساسان انصاری نیز از این تیم رفت و اکنون احمد نوراللهی نیز ساز جدایی سر داده و البته قرار است برای سربازی راهی تراکتورسازی شود تا اینگونه دو جای خالی در لیست پرسپولیس به وجود آید.

 

1161761

 

علی علیپور قادر خواهد بود فشار را از روی مهدی طارمی بردارد؟ مهاجم شمالی پرسپولیس با گذشت دوازده هفته نتوانسته نامش را به عنوان گلزن ثبت کند و اینگونه حضور فیکس در ترکیب این تیم را نیز از دست داده است و باید دید بار دیگر با حضور در ترکیب موفق به انجام وظایف خود و گلزنی خواهد بود یا خیر. او اکنون با بالا بردن فشار تمرینات به دنبال بازگشت به ترکیب اصلی است.

 

1161762

 

به نظر می رسد رامین رضاییان که از او به عنوان گزینه حضور در پست وینگر راست در بازی برابر پدیده نام می برند از اکنون به دنبال هماهنگی با محسن مسلمان در این خط است. بیرانوند نیز که رفته رفته خود را برای حضور در تمرینات گروهی آماده می کند البته همچنان در ژست گرفتن دچار مشکل است و اینگونه عکس سه نفره شان را در تمرین امروز ثبت کرده اند.

 

1161768

 

گفته می شود محمد انصاری نیز دیگر ستاره ای است که پرسپولیس را ترک می کند و چشم به آینده ای دیگر در لیگ چین دوخته است. بازیکنی که از اوج گمنامی در دو سال پیش اکنون به ترکیب اصلی پرسپولیس و حضور در تیم ملی رسیده و با پیشنهاد تیمی از چین همراه شده تا مسوولان باشگاه در این خصوص با توجه به رقم مناسبی که برای رضایتنامه اش اعلام شده به گفتگو بپردازند و بعید نیست او نیز در نیم فصل آینده اش را در تیمی دیگر جستجو کند. اواکنون با پایان دوران محرومیت یک جلسه ای اش به دنبال موفقیت دوباره در ترکیب پرسپولیس اینبار برابر پدیده مشهد است.

 

1161769

 

محسن ربیع خواه همچنان در فاز تهاجمی جزو ناکام ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می شود. هرچند او در هفته های اخیر توانسته برخی ضعف ها و خصوصا استرس خود را در ترکیب این تیم بپوشاند اما همچنان در فاز تهاجمی نتوانسته عملکرد قابل توجهی از خود ارائه دهد. باید دید او در نهایت با این عملکرد تا چند بازی در ترکیب این تیم به میدان خواهد رفت.

 

1161770

 

در هفته های اخیر کارشناسی نبوده که عملکرد سیدجلال حسینی را در قلب دفاعی پرسپولیس ستایش نکرده باشد. مدافع باتجربه و کاپیتان این فصل سرخپوشان اکنون به نقطه اتکا اصلی این تیم تبدیل شده است و در بازی برابر ماشین و پیکان اوج تجربه خود را به نمایش گذاشت تا امتیازات این تیم منتهی به صدرنشینی شان شود. او اینبار برابر یونس شاکری قرار خواهد گرفت که نه تنها روی هوا بلکه روی زمین نیز بازیکن قابلی است و محسن یوسفی نیز چشم به دروازه این تیم دوخته است. باید دید آنها قادر به تکرار بسته نگه داشتن دروازه شان شوند یا خیر.

 

1161773

 

برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز تیمش تلاش زیادی داشت تا با شبیه سازی تاکتیک پدیده، شاگردانش را برای جدال این هفته آماده کند. جابجایی مداوم بازیکنان در زمین و ضربات ایستگاهی مهمترین آیتم تمرینی امروز بود که برانکو ایوانکوویچ نظارت ویژه ای روی عملکرد شاگردانش در این باره داشت تا به اولین پیروزی اش در سومین جدال برابر پدیده دست یابد.

 

1161771

 

هر چند پریمیوف نتوانست در اولین بازی فیکس خود برای پرسپولیس در گلزنی موفق عمل کند اما عملکرد فیزیکی او قابل توجه قرار گرفت و مشکلات زیادی برای مدافعان حریف در دیدار برابر ماشین سازی رقم زد. با این حال برانکو ایوانکوویچ بار دیگر این اوکراینی پر سر و صدا را نیمکت نشین خواهد کرد و امیدوار به گلزنی او در جریان بازی و به عنوان بازیکن تعویضی است.

 

1161772

 

پوشش مناسب از سوی خط دفاعی و عناصر آن باعث شده تا در 12 دیدار اخیر تنها سه گل دریافتی در کارنامه پرسپولیس ثبت شود. خیلی ها البته این عملکرد را به حضور مهاجمانی با قابلیت بالا در ترکیب پرسپولیس و تمرین مداوم آنها با مدافعان این تیم مربوط می دانند. وحید امیری با سرعت بالا، طارمی با تکنیک و پریمیوف با قدرت فیزیکی و علیپور با کیفیت در ضربات سر، مدافعان این تیم را با شگرد اغلب مهاجمان آشنا کرده است.

 

1161774

 

برانکو ایوانکوویچ بیشتر طلسم های نتیجه گیری در پرسپولیس را در دوران حضور خود شکسته است. از شکست ناپذیری سپاهان تا تراکتورسازی و ... او اکنون چشم به اولین برد خود مقابل پدیده دوخته است و نمی خواهد رضا مهاجری و شاگردانش اینبار نیز او را غافلگیر کنند و در مشهد به دنبال شکست عدم پیروزی مقابل پدیده است تا نیم فصل رویایی را اینگونه تجربه کند. باید دید او در دیدار برابر پدیده در روز جمعه قادر خواهد بود این اتفاق را به ثمر برساند یا خیر.

 

1161775

دیدگاه‌ها