کد خبر : 1380806 | 28 آذر 1395 ساعت 11:51 | 38K بازدید | 3 دیدگاه

شکست جزیی از فوتبال است اما دیگر اینگونه شکست نمی‌خوریم

سیدجلال: لطفا به پرسپولیس احترام بگذارید

سیدجلال حسینی بابت اتفاقات رخ داده در فولادشهر و بعد از شکست سرخپوشان همچنان عصبانی است و مدعی است هر کسی به اسم کارشناس به خود جسارت توهین به پرسپولیس را می دهد.

سیدجلال: لطفا به پرسپولیس احترام بگذارید

به گزارش "ورزش سه"، مدافع باتجربه پرسپولیس در این فصل اولین شکست خود را در لیگ برتر و در فولادشهر برابر ذوب آهن تجربه کرد اما او به شدت بابت اتفاقات بعد از این بازی دلخور است. سیدجلال حسینی امیدوار است پرسپولیس در بازی های بعدی با درس گرفتن از این شکست به روند مناسب گذشته بازگردد و نتیجه مدنظرش را در پایان فصل بگیرد. 


هنوز هم می گویم ذوب ضد فوتبال بازی کرد


به ذوبی‌ها و کادرفنی و بازیکنان این تیم بابت این پیروزی تبریک می گویم اما هنوز معتقدم پرسپولیس فوتبال برتری مقابل حریف در اصفهان به نمایش گذاشت. آنها رو به فوتبال مستقیم آورده بودند و این مساله باعث شد برای تیم ما که فوتبال رو به جلو و تهاجمی را به نمایش گذاشته بود، چند خطر به وجود بیاید و اکنون آنها مدعی باشند. با این حال با توپ بلند و فوتبال مستقیم در تمام بازی ها نمی توان موفق بود و ما نیز از این شکست تجربه کسب کردیم و در بازی های آتی با تفکر و شرایط بهتری حاضر می شویم.


همه آرزوی شکست ما را دارند


پرسپولیس تا به اینجای فصل نتایج خوبی کسب کرد و به واسطه آن در صدر جدول قرار دارد. این اتفاق در کنار شکست ناپذیری تیم ما باعث شده بود تا همه با تفکر متوقف کردن ما پا به زمین بگذارند. شکست هم جزیی از فوتبال است و ما در بازی روز جمعه شکست خوردیم اما مطمئن باشید دیگر این شرایط برای ما تکرار نمی شود. جا دارد از هواداران خوب مان در اصفهان نیز تشکر ویژه ای داشته باشم که استادیوم فولادشهر و ورزشگاه حریف را نیز شرمنده حضور خود کرده بودند و ما شرمنده هستیم که نتوانستیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم و در بازی های آینده قول جبران خواهیم داد.


می توانستیم از شکست تراکتور بهتر استفاده کنیم


به هیچ عنوان به خاطر شکست تراکتورسازی مغرور نشده بودیم. درست است که این نتیجه می توانست ما را در صورت کسب نتیجه بهتر در شرایط بهتر در صدر حاضر کند. با این حال اکنون نیز در صدر قرار داریم و باید در بازی های آینده بهتر تلاش کنیم. از هواداران هم ممنونم بابت حمایت های‌شان و قول این را خواهیم داد تا در بازی های آینده جبران کنیم.


دور برگشت شرایط سخت تر خواهد شد


باید نیم فصل را با پیروزی به پایان برسانیم تا از حد نصاب امتیازی خوبی برخوردار شویم. مطمئن هستم هواداران در بازی با سیاه جامگان حامی بزرگ ما برای یک پیروزی مناسب خواهند بود. در بازی های برگشت اما شرایط متفاوت خواهد بود. باید تمام توان خودمان را روی بازی ها قرار دهیم و اکنون همه ما مسوولیت بزرگی پیش رو داریم و باید هدف بزرگی که داریم را به سرانجام برسانیم. حریفان در دور برگشت با استراتژی متفاوتی حاضر خواهند شد و امتیاز گرفتن سخت است. با این حال ما باید برای رسیدن به قهرمانی تمرکز بالا و توان بیشتر را مدنظر قرار دهیم  و امیدوارم به نتیجه لازم برسیم.


نوراللهی و عالیشاه بازیکنان بزرگی هستند


در نیم فصل دوم همه حریفان به دنبال تقویت خود هستند و این اتفاق بدی برای ما خواهد بود اگر احمد نوراللهی و امید عالیشاه به عنوان دو ستاره و بازیکن بزرگ خودمان را از دست بدهیم. حضور آنها برای هر تیمی نعمت است. امیدوارم مشکل آنها به نحوی برطرف شود و تا پایان فصل را در کنار ما باشند. خصوصا اینکه گفته می شود احتمالا احمد نوراللهی به تراکتور برود و حضور یکی از بهترین بازیکنان ما در تیم رقیب اصلی برای ما بدتر خواهد بود. با این حال برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در کنار هم پایان فصل رویایی را به پایان برسانیم و نقش آنها نیز در تیم ما انکارناپذیر خواهد بود و امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که آنها نیز در تیم باقی بمانند.


نباید اجازه دهیم هر کسی به پرسپولیس توهین کند

 

من بعد از بازی برابر ذوب آهن کاملا عصبانی بودم. البته به عنوان کسی که هواداران و مسوولان پرسپولیس به من اعتماد کرده اند و بازوبند ارزشمند آن را در اختیارم قرار دادند باید حرف می زدم. متاسفانه فرهنگ درست استفاده از تریبون را بلد نیستیم وگرنه چه کسی به خودش اجازه می دهد پپشت تریبون ملی به تیمی که بیش از 30 میلیون هوادار دارد توهین کند. دوستان هر حرفی که به ذهن شان می رسد را می گویند و کسی نیست که آنها را متوجه این کند که این حرف چه معنایی دارد و چه اتفاق تلخی برای هواداران به وجود می آورد. من خودم از اینکه به هواداران رقیب، بازیکنان رقیب و هر کسی توهین شود متنفر هستم اما وقتی یک نفر به اسم کارشناس می آید و هر چه دلش می خواهد بگوید بدون اینکه مبنای کارشناسی داشته باشد از یک هوادار جوان چه انتظاری دارید؟ باز هم من از هواداران‌مان می خواهم در یک فضای رقابتی مناسب به کری خوانی بپردازند و از توهین بپرهیزند اما از این پس اجازه نمی دهیم کسی به باشگاه توهین کند و با تمام قدرت مقابل آن قرار خواهم گرفت. پرسپولیس تیم بزرگی بوده و هست و هیچ اتفاقی نباید باعث شود تا عده ای به خودشان جسارت بی احترامی به آن را بدهند و همه باید به این تیم احترام بگذارند.


پرسپولیس به نتیجه می رسد و جای نگرانی نیست


مسلما برای نیم فصل نیاز به تقویت داریم و این مساله در دستور کادرفنی و مسوولان باشگاه هم قرار گرفته و هیچ جای نگرانی در این باره وجود ندارد. آقای برانکو ایوانکوویچ روحیه قابل ستایشی دارند و خود شما شاهد هستید که با انرژی در تمرینات حضور می یابند و بعد از آن نیز زمان زیادی را وقف بحث و بررسی شرایط تیم با همکاران خود می کنند و سپس در جلسات باشگاه حضور می یابند. او می خواهد این فصل پرسپولیس را به چیزی که شایسته آن هست برساند و هواداران مان نیز هوشیار هستند و مثل همیشه و حتی بهتر از قبل در کنار ما هستند تا به نتیجه لازم برسیم.


بیخیال آمار و ارقام، نتیجه مهم است


اولین شکست ما رقم خورد و مسلما از آن ناراحت هستیم و خودمان را سزاوار این نتیجه نمی دانیم. دروازه تیم هم باز شد که این اتفاق هم مورد قبول هیچ کدام از ما نیست و مطمئنا از آن نیز ناراحت هستیم. اما هدف بزرگ و اصلی ما قهرمانی است. ما در آسیا نیز کار سختی مقابل تیم های قدرتمند از نظر فنی و پتانسیل فردی و تیمی خواهیم داشت. با این حال وقتی نتیجه ای حاصل شود و در پایان به خواسته مان برسیم آمار و رکورد مهم نیست. قبلا گفته ام و باز هم می گویم، مهم پیروزی تیم است و همه در آن سهیم هستیم و در شکست ها هم همه در کنار هم هستیم. مسیر سختی پیش روی ما قرار دارد و تنها در کنار هم بودن خانواده پرسپولیس اعم از پیشکسوتان عزیز، هواداران، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت است که می تواند ما را به خواسته مان برساند و فصل پرغروری را برای ما رقم بزند.

دیدگاه‌ها