کد خبر : 1381828 | 02 دی 1395 ساعت 14:51 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای جدایی از خوزستان، پورقاز مختار است

عزت پورقاز برای جدایی یا ماندن در استقلال خوزستان خودش تصمیم نهایی را خواهد گرفت اما با حل مشکلات مالی به احتمال فراوان در این تیم می ماند.

برای جدایی از خوزستان، پورقاز مختار است

به گزارش"ورزش سه"، در ابتدای فصل و پس از صحبت های سید سیروس پورموسوی با عزت پورقاز این بازیکن در حالی که هیچ قراردادی با استقلال خوزستان منعقد نکرده بود اما بر سر حرفش ماند. او پیشنهادات جدی از صبای قم و استقلال تهران داشت ولی او را در تیم استقلال خوزستان در نهایت دیدیم.


حال که نیم فصل گذشته است و البته استقلال خوزستان مشکلات مالی زیادی دارد ممکن است پورقاز بخواهد جدا شود. در این باره سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری گفت: ما باید واقع بینانه نگاه کنیم و باید بگویم که پورقاز چقدر در سوپر جام اشتباه داشت ولی در تمامی بازی‌ها با تمام وجود با غیرت بازی کرد. بحث مشکلات پورقاز وجود دارد و به همین دلیل به او فرصت دادیم که به مانند دیگر بازیکنان فکر کند. به‌ هر حال او مختار است و می‌تواند نسبت به آینده‌اش تصمیم گیری کند. پورقاز بازیکن حرفه‌ای است و ملی‌پوش هم است و خوشحال بودیم که او را جذب کردیم و به همین دلیل امیدواریم که بماند و اگر هم جدا شد بحث مشکل فنی نیست.


به نظر می رسد مسئولان استقلال خوزستان حتی اگر مشکل مالی پورقاز را بتوانند حل کنند قصد ندارند به اجبار او را در استقلال خوزستان ماندنی کنند و رفتار او در ابتدای فصل را اینگونه پاسخ بدهند و در صورتیکه او بخواهد از استقلال خوزستان جدا شود مشکلی نداشته باشد.

دیدگاه‌ها