کد خبر : 1382095 | 03 دی 1395 ساعت 18:50 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: صبا هیچ موقعیتی نداشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می گوید که در این بازی با ارائه یک بازی جوانمردانه شایسته پیروزی بودند.

پورموسوی: صبا هیچ موقعیتی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، سید سیروس پورموسوی با حضور در نشست خبری بعد از دیدار با صبای قم گفت:

یک بار دیگر از شما خبرنگاران که مشکلات ما را طی یک نیم فصل منعکس کردید تشکر می‌کنم و از کارشناسان خوب فوتبال خوزستان که با انتقادات و راهنمایی‌شان ما را یاری کردند تشکر می‌کنم. این برد شیرین و حساس را به مردم خوزستان و مسئولان و عوامل باشگاه تبریک می‌گویم. اگر نمی‌بردیم فوتبال روی بدش را به ما نشان می‌داد. بازی را خوب آغاز کردیم و در تمامی نقاط زمین تیم برتر میدان بودیم. آنان هم با مدیریت خوب ما را تحت فشار قرار دادند ولی با تیزهوشی بازیکنانم توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

 

وی در مورد صحبتهای صمد مرفاوی گفت: به هر حال مرفاوی نظر خودش را گفته‌، او هم مربی باتجربه و با دانشی است. ما در نیمه دوم حداقل 3 موقعیت صددرصد داشتیم و آنان موقعیتی نداشتند. به هر حال جوانمردانه بازی کردیم و دنبال 3 امتیاز بودیم که این اتفاق هم افتاد.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در مورد داوری گفت: داور محتاط بود و دیر سوت می‌زد البته اشتباهات داوری هم جزوی از بازی است.

 

وی در مورد مؤمنی که در این بازی در پست غیرتخصصی به میدان رفت، گفت: چون می‌دانستیم مؤمنی در دیگر پست‌ها هم قابلیت بازی‌کردن را دارد و روی شروع مجدد وزنه سنگین تیممان است از وی استفاده کردیم.

 

پورموسوی در مورد وضعیت تیمش گفت: ما اکنون با مصطفی ماهی قرارداد بستیم و به‌ دنبال جذب یک بازیکن که قابلیت طراحی را داشته باشد، هستیم. همچنین استاندار چند روز پیش به محل تمرینات آمده و قول مساعدت در عرض چند روز را به ما دادند.

 

دیدگاه‌ها