کد خبر : 1383782 | 11 دی 1395 ساعت 00:21 | 35.4K بازدید | 6 دیدگاه

تمجید مظفری‌زاده از داوری سپاهان- نفت

کارشناس داوری فوتبال ایران به تمجید از قضاوت بنیادی‌فر در دیدار سپاهان و نفت تهران پرداخت.

تمجید مظفری‌زاده از داوری سپاهان- نفت

به گزارش "ورزش سه"، سعید مظفری‌زاده درخصوص داوری بنیادی‌فر در بازی سپاهان و نفت گفت: موعود بنیادی‌فر که با شرکت در کلاس‌های مختلف داوری داخلی و خارجی و همچنین قضاوت‌های مختلف به تجربه خوبی رسیده توانست در بازی پُر برخورد و سخت سپاهان و نفت عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد.


او ادامه داد: هرچند بنیادی‌فر باید سعی کند تا با برخورد قاطعانه‌تر، جدی‌تر و به موقع، با اعتراضات بازیکنان و کادر فنی تیم‌ها برخورد کند تا بتواند بازی را بهتر مدیریت کند.


داور بازنشسته فوتبال ایران پیرامون صحنه پنالتی تیم نفت ابراز کرد: با خروج دروازه‌بان سپاهان و خطای او بر روی مهاجم حریف، داور به درستی نقطه پنالتی را در اواخر نیمه اول نشان داد که مطابق با قانون جریمه آن تنها یک کارت زرد بود؛ ضمن اینکه قطع حمله تیم سپاهان از سوی مدافع نفت تهران به درستی با کارت زرد داور جریمه و در نهایت به دلیل دریافت دومین اخطار با کارت قرمز همراه شد.

 

مظفری‌زاده درمورد صحنه پنالتی مشکوک سپاهان اظهار کرد: اوج قضاوت بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود تیم سپاهان در دقایق پایانی مسابقه بود که ماحصل جای‌گیری خوب، تشخیص صحیح و شجاعت او در اعلام این تصمیم را نشان داد.

دیدگاه‌ها