کد خبر : 1384822 | 15 دی 1395 ساعت 09:01 | 122K بازدید | 13 دیدگاه

خرید جدید منصوریان از نصف جهان

آغاز مذاکرات استقلالی‌ها با ذوب آهن

باشگاه استقلال در ادامه برنامه هایش برای تقویت این تیم، باب مذاکره با باشگاه ذوب آهن را آغاز کرد تا زمینه جذب مدافع چپ ذوبی های اصفهانی را فراهم کند.

آغاز مذاکرات استقلالی‌ها با ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، از جمله پست هایی که در نیم فصل نخست لیگ برتر دردسرهای زیادی برای علیرضا منصوریان در پی داشت، پست دفاع چپ بود که سرمربی استقلال گزینه های زیادی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاد اما هیچ کدام نتوانستند انتظارات را برآورده کنند تا منصوریان در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال  گزینه ای جدید برای این پست باشد.


 در شرایطی که در روزهای گذشته همه توجهات معطوف به لیست اول خریدهای استقلال شده بود منصوریان با اطلاع از وضعیت مهرداد قنبری، مدافع چپ ذوب آهن به صورت پنهانی وضعیت این بازیکن را زیر نظر گرفت و در نهایت نام او را در صدر فهرست خریدهای خود قرار داد تا جدیدترین خرید استقلالی ها از نصف جهان بیاید. 


مهرداد قنبری که بعد از درخشش با ذوب آهن و دعوت به تیم ملی با مصدومیت شدیدی در فصل گذشته روبه رو شد، با طی کردن دوران نقاهت خود در این فصل به میادین بازگشت اما از هفته یازدهم بار دیگر به خاطر مصدومیت جزئی از ترکیب اصلی تیمش خارج شد و با درخشش بازیکن جوان ذوبی ها دیگر به ترکیب اصلی بازنگشت.


 قنبری با مدیران ذوب آهن برای جدایی به توافق رسیده است و با توافق اولیه با استقلالی ها از آنها خواسته رایزنی ها را آغاز کنند که در این بین باشگاه تهرانی هم به درخواست سرمربی خود، نامه نگاری برای دریافت مجوز عقد قرارداد با این مدافع را انجام داده است. منصوریان امیدوار است با جذب این بازیکن از آغاز دور برگشت بتواند از مهرداد قنبری در ترکیب استقلال سود ببرد.

دیدگاه‌ها