کد خبر : 1386159 | 20 دی 1395 ساعت 17:30 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

موضع صریح افتخاری علیه حاشیه‌سازان

مدیرعامل استقلال با صحبتهای تندی که نسبت به معترضان انجام داد، نشان داد که او نیز وارد جنگ با مدیران پیشین شده است.

موضع صریح افتخاری علیه حاشیه‌سازان

به گزارش "ورزش سه"، صحبتهای افتخاری در حاشیه تمرین آبی ها نشان می دهد که تجمع هواداران استقلال برای او بسیار ناراحت کننده بوده است. مدیرعامل آبی ها در واکنش به تجمع تعداد اندکی از هواداران گفت: «آنها من را نیاورده‌اند که بخواهند من را برکنار کنند، اگر دو نفر جلوی باشگاه آمدند دلیلش این نیست که بقیه درخواست برکناری من را دارند.»

 


تا به اینجا صحبتهای افتخاری شاید واکنشی معمولی به این اتفاقات بود اما ادامه صحبتهای او نشان از این دارد که او یکی از مدیران پیشین استقلال را هدف قرار داده است. افتخاری اینگونه ادامه داد: «مطمئن باشید آن کسی که مدنظر استقلال است برنخواهد گشت و اگر من هم بروم یکی عین من می‌آید. دستگاه های قضایی دارند این موضوع را بررسی می‌کنند تا ببینند پشت پرده این تجمع ها چه کسانی هستند. استقلال باشگاه دولتی است و باشگاه های دولتی را 5 وزیر و مدیرعاملش انتخاب می کنند نه 5 هوادار.»

 


صحبتهای افتخاری علیه مدیران پیشین استقلال به ویژه علی فتح الله زاده اینگونه پایان یافت: «من نگران این مسائل نیستم و از هواداران می خواهم بازیچه افرادی که منافعشان به خطر افتاده قرار نگیرند. باشگاه استقلال در حال پاکسازی است و بعد از این جایی برای افراد ناسالم نخواهد بود.»

 


مدیرعامل پیشین آبی ها در واکنش به اتفاقات رخ داده برابر باشگاه استقلال تا به امروز واکنشی نشان نداده و حتی ترجیح داده نسبت به این افراد اعلام برائت نکند.

 

 

دیدگاه‌ها